Alvast bedankt!
hoe gesloten jasseron openen??
Ik heb nog eens een vraagje over jasseron... Ik heb hier op dit forum zo goed als alle topics over jasseronketting gelezen, maar nog geen goed antwoord gevonden... Namelijk: wat doe je met jasseron die gesloten ringetjes heeft en die je korter wilt maken? Het is een ketting van 7 mm dus ff doorknippen is volgens mij geen optie
Kan iemand mij aub helpen, het is voor een bestelling en ik laat mensen niet graag wachten
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
-
eelkehas
- Bead Addict
- Contacteer:
Hoihoi,
Ik denk dat je jasseron bedoelt wat zeg maar dicht zit dus soort van vast gesoldeert of hoe ze dat dan ook doen
Misschien een grotere knip tang want het is mij wel eens gelukt om door te knippen maar dan niet met je sieraden tangetje want dan kan je die weggooien.. gewoon even proberen op een ringetje wat je nog los hebt ofzo.. een restje.. en dan flink kracht zetten..
Succes!!
GRoetjes!
Ik denk dat je jasseron bedoelt wat zeg maar dicht zit dus soort van vast gesoldeert of hoe ze dat dan ook doen
Misschien een grotere knip tang want het is mij wel eens gelukt om door te knippen maar dan niet met je sieraden tangetje want dan kan je die weggooien.. gewoon even proberen op een ringetje wat je nog los hebt ofzo.. een restje.. en dan flink kracht zetten..
Succes!!
GRoetjes!
- Love-beadies
- Bead Producer