Ja, dat klinkt echt duidelijk want met/van draad kun je natuurlijk in de war raken. maar nu het eigenlijke probleem voormij althans. Ik heb geprobeerd voor mezelf op een rijtje te zetten wat nu precies wat is...
Metaaldraad, staaldraad, ijzerdraad, wiredraad, allemaal draden waaarvan ik niet eerder hoorde dan hier op het forum. Er zijn diktes, er zijn kleuren er zijn ..... noem maar op.
Nou ik weet het niet meer. De ene keer is metaaldraad ook staaldraad genoemd. maar is het nou ook hetzelfde ? De ene keer lees ik over wire en dan weer zegt iemand dat het ijzerdraad is. Snappen jullie het nog ? Om niet langer met die warboel in me kop door te lopen stuur ik deze vraag/opmerking aan jullie. Want zeg nou zelf .... ik als draadondeskundige oftewel draadleek heeft het een beetje gehad met draad, ik kan er geen touwtje (ook draad toch?) meer aan vastknopen en ben helemaal
Metaaldraad wordt ook wel staaldraad genoemd (met nyloncoating) ja.. ja.. Ik zit in de knoop....... help.......................
groeten van @nneke