Vandaag in de winkel een poster zien hangenmet een korting van de kettelstiften.. dus ik pak het zakje, was al best een chaos, er was een storing met de pinautomaten en we hadden haast.
In de bus heb ik nog even alles weer nagekeken en zag ik dat het geen kettelstiften waren, maar nietstiften.
Zijn deze hetzelfde, of waar worden dan nietstiften voor gebruikt?
Alvast bedankt voor reacties.... ik weet namelijk niet of ik ze nu zal houden of terug zal brengen
kettelstiften, zelfde als nietstiften?
- dutch_dayz
- Bead Producer
Nietstiften worden gebruikt om hangertjes mee te maken, er zit een platte kop op het uiteinde. Je rijgt de kraal erop, hij kan niet weg door de platte kop, en aan de andere kant maak je een oogje. Je kunt dit dan ergens aan hangen als hangertje.
Als je trouwens zelf een rolletje verzilverde draad koopt, kun je makkelijk zelf mee kettelen, dat is veel goedkoper dan kettelstiften te kopen
Als je trouwens zelf een rolletje verzilverde draad koopt, kun je makkelijk zelf mee kettelen, dat is veel goedkoper dan kettelstiften te kopen
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Volgens mij heb je hier helemaal gelijk in.hennie schreef:De benamingen worden vaak door elkaar gebruikt en is heel verwarrend. Volgens mij is kettelstiften de verzamelnaam. En hieronder vallen dan oogjesstiften en nietstiften.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.