Vragen en/of tips over het gebruik van materialen en gereedschappen kun je hier kwijt, denk aan een tangetje, een rijgbord, draad of elastiek, etcetera.
-
Fairy
- Bead Designer
-
Contacteer:
Lijm
Bericht
door Fairy » vr 15 apr 2005 11:50
Wat is nou het verschil tussen sieradenlijm en strass lijm?
Ik heb een tubetje strass lijm en hoop dat dat geschikt is voor alle lijmklusjes. Is sieradenlijm sterker?
Ik werk eindjes ook wel eens af met secondenlijm maar zou strass lijm ook kunnen? Het gaat dan om gecoat metaaldraad in een knijpkraal waar ik dan een drup lijm op wil doen. Of op een knijpkraal ergens tussenin zodat die niet meer kan schuiven. Of op een knoopje in nylondraad. Soms gebruik ik ook nagellak maar ondertussen word ik gek
van al die verschillende dingen. Ik weet onderhand niet meer waar wat nou het beste voor is
.
Lieve groet van Fairy
-
Fairy
- Bead Designer
-
Contacteer:
Bericht
door Fairy » zo 17 apr 2005 23:22
Niemand???
Lieve groet van Fairy
-
Madelief
- Bead Chatter
Bericht
door Madelief » zo 17 apr 2005 23:26
Bij 'waar kan ik... kopen' vind je onder 'goede lijm' een recent topic erover...
-
Fairy
- Bead Designer
-
Contacteer:
Bericht
door Fairy » zo 17 apr 2005 23:36
Het lukt me gewoon niet om alles op het forum steeds bij te houden. Ik zal het gemist hebben. Met zoeken vond ik trouwens niet iets wat mijn vraag echt beantwoorde.
Blijf het lastig vinden hoor
. Goeie lijm.....
Lieve groet van Fairy
-
Kruimeltje
- Bead Addict
-
Contacteer:
Bericht
door Kruimeltje » vr 22 apr 2005 21:48
ik heb strass lijm om de steentjes te plakken en de sieraden lijm voor in de kallotjes en veterklemmen(deed ik voor mn tube leeg was met bison alles lijm maar sieraden lijm is voordeliger)
Groetjes Kruimel