ringetjes
-
markraal
- Bead Designer
- Contacteer:
Ik heb heel veel soorten ringetjes , maar er is er 1 die vindt ik het fijnste werken . goed stevig! alleen weet ik niet welke maat dat is. met welke maat werken jullie het liefst? volgens mij is het 6 of 7 mm.??
groetjes Markraal
-
frieda van dam
- Bead Monster
- Contacteer:
dat heeft niks te maken geloof ik met de maat..............maar met de kwaliteit.......ik heb laatst bij kralenstunter ringetjes besteld, maar ik vind die kwaliteit echt slecht.........zitten al open en raar in het zakje, en als ik ze mooi rond dicht heb, schieten ze zo open na een klein rukje............
er zijn wel verschillende maten 1 en 2 mm geloof
maar kan het mis hebben
maar kan het mis hebben
Groetjes Bengel aka Brenda
-
markraal
- Bead Designer
- Contacteer:
je hebt van die dunne en iets dikker zou graag de maat weten van die dikke ( steviger )bengel schreef:dat heeft niks te maken geloof ik met de maat..............maar met de kwaliteit.......ik heb laatst bij kralenstunter ringetjes besteld, maar ik vind die kwaliteit echt slecht.........zitten al open en raar in het zakje, en als ik ze mooi rond dicht heb, schieten ze zo open na een klein rukje............
maar kan het mis hebben
groetjes Markraal
nee, die aantal mm die er vaak bij staan betekend de diameter...........dus 5 mm is klein ringetje.........6 iets groter en 7 nog groter bla bla
maar stel je koop bij jongen 6 mm ringetjes dan zijn ze 1 mm dik
koop je bij meisje 6 mm ringetjes zijn ze 2 mm dik................
snap je wat ik bedoel
maar stel je koop bij jongen 6 mm ringetjes dan zijn ze 1 mm dik
koop je bij meisje 6 mm ringetjes zijn ze 2 mm dik................
snap je wat ik bedoel
Groetjes Bengel aka Brenda