Kralen opberg systeem?!

Vragen en/of tips over het gebruik van materialen en gereedschappen kun je hier kwijt, denk aan een tangetje, een rijgbord, draad of elastiek, etcetera.
caro
Bead Discoverer
Leuk

Bericht door caro » ma 03 mar 2003 21:20

Hey Katrien, mijn moeder kan geen ?n? dag Blokken missen, dus je moet zeker iets laten weten als je erop zou komen. Ps Weet je al iets van zaterdag ? Kan je met Nicole mee ? Ik stuur jullie vandaag of morgen weer een mail met nog wat details !

Groetjes
Caro

Marieke
Bead Fan

Bericht door Marieke » ma 03 mar 2003 22:24

Hi Allemaal,
weet iemand of ze bij Beadazzled nog steeds van die bakken verkopen?!? Ik ben al een tijdje op zoek naar zoiets & lees nu pas deze hele discussie omdat ik eerst op vakantie was. Who can help me?!? Misschien dat ik ze morgen even probeer te bellen. Weet iemand toevallig het telefoonnummer?!? Of weet iemand of ze nog te koop zijn?!?
Alvast bedankt voor de reacties.
Dikke knuffel Marieke

Annemieke
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Annemieke » ma 03 mar 2003 22:31

Hoi Marieke,

Jammer dat je er niet was inderdaad anders had ik er nog wel een paar voor je mee kunnen nemen. Was er toch zaterdag.
Volgens mij hebben ze er nog wel. Hier is het nummer :
035-6215020
Kan je gewoon bellen en vragen of ze er een paar voor je apart willen leggen, heb ik ook gedaan. (ze zijn heel behulpzaam)
Ze zijn inderdaad heel niet duur, maar het is wel een klus om ze schoon te krijgen maar..... dan heb je ook een prachtige kralen-opberg-bak!!!!
Succes, hopelijk hebben ze er nog.

Groetjes Annemieke

Marieke
Bead Fan

Bericht door Marieke » ma 03 mar 2003 22:35

Hi Annemieke,
thanks voor de snelle reactie. Ik ga ze zeker even bellen. Heb ik weer een mooi excuus gevonden om een kralenwinkel binnen te stappen :)
Dat je die bakken nog schoon moet maken vind ik niet zo`n heel groot probleem. Ik heb ooit eens een bed op de rommelmarkt in Delft gekocht toen we daar waren voor een personeelsuitje. Toen het thuis gebracht werd door die man schrok ik wel een beetje, want het zat helemaal onder de roest & verfschilfers, maar met veel werk is het nu het allermooiste bed van de hele wereld geworden (vind ik dan) & het ligt echt heerlijk!!!! Ik vind het dus wel een uitdaging om van oude spulletjes iets supermoois te maken.
knuffel Marieke

Annemieke
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Annemieke » ma 03 mar 2003 22:37

Dat is zeker waar Marieke en onder het papier wat op de bodem ligt, zit prachtig mooi blank hout.
Wat wil een mens nog meer?
Laat je nog even weten of het gelukt is, hoop het wel voor je. Zou helemaal te gek zijn.
Nogmaals jammer dat ik het niet eerder wist anders had ik voor je mee kunnen nemen.
Pas wel op je knip in die winkel want ze zijn errug duur met kralen.... :wink:

Marieke
Bead Fan

Bericht door Marieke » ma 03 mar 2003 22:47

Oh, ik hoop zo dat ze die bakken ng hebben..... Jullie hebben me nu echt al helemaal lekker gemaakt. Laat het jullie wel even weten als het gelukt is.
dikke knuffel Marieke

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » do 06 mar 2003 20:15

Hey Katrien, mijn moeder kan geen ?n? dag Blokken missen, dus je moet zeker iets laten weten als je erop zou komen
Zal ik zeker doen, maar ik heb vandaag het inschrijvingsformulier gekregen en ze vermelden erbij dat de wachttijd mogelijk meer dan een jaar bedraagt, dus ja...
Ik heb je al een mail gestuurd dat het helaas toch niet zal lukken voor zaterdag :(

caro
Bead Discoverer

spijtig

Bericht door caro » vr 07 mar 2003 19:49

Spijtig dat je niet kan komen morgen...hopelijk kunnen we elkaar eens een andere keer ontmoeten...ik laat je weten hoe het was en amuseer je deze avond en morgen !

Liefs
Caro

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » ma 10 mar 2003 19:56

Tja, we moeten zeker eens afspreken! Aangezien je toch soms naar het Elfenatelier gaat, zou dat toch moeten lukken he!
Ik ben benieuwd hoe de meeting geweest is, maar als ik wat verder het forum lees zal ik al heel wat wijzer worden denk ik ;)

Gesloten