boeken
ik heb een Shop op mijn website, je kunt de link daarnaar bij het menu vinden naast de knop 'Inleiding'. Ook kun je hier klikken voor informatie over de boek 'Kralenwerk'. de boek van marie jose heb ik helaas niet meer in voorraad.
-
Sandradebruin
- Bead Starter
Hallo luitjes,
Zelf vind ik dat er weinig Nederlandse boeken verkrijgbaar zijn. Kijk op de internetsites voor Engelse (Jewellery) of Franse boeken zoals:
REALISEZ VOS BIJOUX, CREER VOS COLLIERS, BIJOUX EN PERLES (er staan veel voorbeelden in)
Vraagje voor Sandra: Hoe kan dat dat er zo weinig boeken verkrijgbaar in Nederland zijn
?
Zelf vind ik dat er weinig Nederlandse boeken verkrijgbaar zijn. Kijk op de internetsites voor Engelse (Jewellery) of Franse boeken zoals:
REALISEZ VOS BIJOUX, CREER VOS COLLIERS, BIJOUX EN PERLES (er staan veel voorbeelden in)
Vraagje voor Sandra: Hoe kan dat dat er zo weinig boeken verkrijgbaar in Nederland zijn
Liefs,
Sandra
Sandra
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Ik heb de indruk dat er toch meer en meer boeken in het Nederlands verschijnen. Zoals Au fil des perles en Cristaligne, twee boekjes die er eerst enkel in het frans waren, nu ook in het nederlands onder naam Parel na Parel en Kristalijn.
Voor basistechnieken vind ik het internet nog altijd het interessantst.
Voor basistechnieken vind ik het internet nog altijd het interessantst.
boeken
Hoi,
Ik heb zelf gisteren het boekje Ringen van Leanne de Graaf gekocht.
Er staan vele en mooie voorbeelden in.
Het is echt een aanraden voor wie graag ringen maakt!
De schema's moet je wel even bestuderen, maar eenmaal je bezig bent, wijst het zichzelf uit!
Groetjes
Ik heb zelf gisteren het boekje Ringen van Leanne de Graaf gekocht.
Er staan vele en mooie voorbeelden in.
Het is echt een aanraden voor wie graag ringen maakt!
De schema's moet je wel even bestuderen, maar eenmaal je bezig bent, wijst het zichzelf uit!
Groetjes
Dat is een heel slim idee van je Sandra.
Zijn er dadelijk ook nog boeken over Kralen.com
Er zijn wel een hoop mensen die of geen internet hebben, of wat ouder zijn en niet weten hoe ze moeten computeren of net zo als mijn tante een hekel aan computeren hebben. Voor die mensen is het interessant.
Zijn er dadelijk ook nog boeken over Kralen.com
Er zijn wel een hoop mensen die of geen internet hebben, of wat ouder zijn en niet weten hoe ze moeten computeren of net zo als mijn tante een hekel aan computeren hebben. Voor die mensen is het interessant.
Veel liefs,
Marlies
Marlies
ik heb contact gehad met de uitgeverij die ook de boek 'kralen maken' heb geleverd, zij staan open voor suggesties. dus als jullie ideeen hebben over een kralenboek die nog niet in het nederlands bestaat, laat het gerust weten! ik heb zelf wel het idee dat er al vrij veel boeken bestaan over kettelen en er komen inmiddels gelukkig meer over eenvoudig rijgen. toch zijn er nog geen boeken over ingewikkeld rijgen, maar ik denk dat daar ook niet zo veel vraag naar zal zijn.
- Sofieke
- Bead Fanatic
Ik heb hier nog een tijdschriftje 'Hobby Doe Kralen rijgen'
Er staat een beschrijving in van een ring en dan nog wat andere patronen.
Wat meer informatie:
Hobby Doe is een uitgave van:
Keesing Entertainment Media BV
Postbus 1118
1000 BC Amsterdam
http://www.hobbyplaza.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is wel al een tijdschriftje van al een tijdje geleden
Groetjes Sofie
Er staat een beschrijving in van een ring en dan nog wat andere patronen.
Wat meer informatie:
Hobby Doe is een uitgave van:
Keesing Entertainment Media BV
Postbus 1118
1000 BC Amsterdam
http://www.hobbyplaza.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is wel al een tijdschriftje van al een tijdje geleden
Groetjes Sofie