13/02 Armband en een ketting

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gebruikersavatar
moon34
Bead Producer
Berichten:1181
Lid geworden op:ma 19 jul 2004 20:42
Locatie:pumerend
Contacteer:
13/02 Armband en een ketting

Bericht door moon34 » zo 13 feb 2005 11:32

Gisteren na het uit/opruimen van mijn kralenrolkast kwam ik toch een idee tegen ;) En gelijk gemaakt natuurlijk.

Een armband gemaakt van ecru glasparels en zilveren hangers eraan met een parel daar ook weer in :

Afbeelding

Een nettingketting geprobeerd, maar dan eens anders als anders, dus afgewerkt met een leerveter:

Afbeelding
Groetjes Monique

Kruimeltje
Bead Addict
Berichten:2102
Lid geworden op:vr 04 jul 2003 09:54
Contacteer:

Bericht door Kruimeltje » zo 13 feb 2005 11:56

oooooooooooo wat gaaf die onderste.... ik wil het ooook
Groetjes Kruimel

Gebruikersavatar
coby
Bead Dreamer
Berichten:611
Lid geworden op:vr 10 dec 2004 19:10
Locatie:den haag
Contacteer:

Bericht door coby » zo 13 feb 2005 12:07

ze zijn beide mooi :)
maar de eerste hmmmmmmmm

Christel
Bead Fan
Berichten:315
Lid geworden op:vr 20 aug 2004 19:22

Bericht door Christel » zo 13 feb 2005 12:09

Wow gaaf zeg!! Vooral die 2e vind ik super!!!
Groetjes Christel

Gebruikersavatar
moon34
Bead Producer
Berichten:1181
Lid geworden op:ma 19 jul 2004 20:42
Locatie:pumerend
Contacteer:

Bericht door moon34 » zo 13 feb 2005 12:30

Kruimeltje schreef:oooooooooooo wat gaaf die onderste.... ik wil het ooook
En het was gewoon maar een uitprobeerseltje om te zien of het me wilde lukken zo rijgen hahaha Dus nu op naar een volledige netting ketting :lol: :lol:
Groetjes Monique

Gebruikersavatar
Ellen
Bead Monster
Berichten:5878
Lid geworden op:ma 24 feb 2003 10:51
Locatie:Bergen op Zoom

Bericht door Ellen » zo 13 feb 2005 12:38

Moooiii :!:
Groetjes Ellen.

Gebruikersavatar
Zilabel
Bead Believer
Berichten:273
Lid geworden op:do 20 jan 2005 22:54
Locatie:Capelle aan den IJssel

Bericht door Zilabel » zo 13 feb 2005 12:48

De bovenste vind ik erg mooi :olifant: goede inspiratie.

Gebruikersavatar
patericia
Bead Dreamer
Berichten:709
Lid geworden op:ma 18 okt 2004 18:47
Locatie:Rozenburg zh

Bericht door patericia » zo 13 feb 2005 13:14

Die armband is gaaaaaf zeg

Gebruikersavatar
Pee
Bead Aholic
Berichten:4328
Lid geworden op:zo 25 jan 2004 23:10
Locatie:Breskens
Contacteer:

Bericht door Pee » zo 13 feb 2005 15:20

Je armband is sjiek met een speels tintje, leuk gedaan! En ook je beginnende netting mag er wezen, ben benieuwd hoe je hele netting ketting er uit gaat komen te zien!!!
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

astridvanwaas
Bead Dreamer
Berichten:668
Lid geworden op:ma 25 okt 2004 09:08
Locatie:Gouda

Bericht door astridvanwaas » zo 13 feb 2005 15:29

allebei heel mooi maar die armband wauw!!!!!!!
____________________________________________
Groetjes Astrid van Waas

Gebruikersavatar
Chantal
Bead Dreamer
Berichten:744
Lid geworden op:do 15 jul 2004 13:53
Locatie:Weesp
Contacteer:

Bericht door Chantal » zo 13 feb 2005 17:27

De witte armband vind ik erg leuk.
TOP!!
Groetjes,
Chantal

Heez
Bead Designer
Berichten:849
Lid geworden op:ma 12 jul 2004 21:24
Locatie:Hengelo

Bericht door Heez » zo 13 feb 2005 19:29

Ik vind de ketting erg mooi :D

Miss B
Bead Brilliant
Berichten:2557
Lid geworden op:wo 13 okt 2004 16:19
Locatie:Friesland
Contacteer:

Bericht door Miss B » zo 13 feb 2005 19:34

Leuk zeg! Ik vind die afwerking met leerveter een heel leuk idee!

Gebruikersavatar
mir
Bead Designer
Berichten:772
Lid geworden op:do 29 jan 2004 14:55
Locatie:ijsselstein(ut)
Contacteer:

Bericht door mir » zo 13 feb 2005 20:06

Ik vind ze beide heel mooi
gr mirjam
Afbeelding

Gebruikersavatar
Kamelot
Bead Chatter
Berichten:3648
Lid geworden op:wo 07 jul 2004 20:07
Locatie:Leuven

Bericht door Kamelot » ma 14 feb 2005 17:35

Heel leukallebei!!! (ben niet zo voor netting, maar vind het wel heel origineel bedacht!!)
Beady Greetzzz,

Kamelot

Gesloten