Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
wow ik had 2 dagen niet gekeken! iedereen is druk bezig geweest! het zier er mooi uit. Het ene vind ik mooier dan het andere ( gelukkig heeft iedereen een andere smaak! anders zouhet maar saai zijn!!)
Ik heb de laatste tijd heel weinig tijd ivm met nieuwe baan dus op deze manier wil iedereen complimenteren. Schitterende werkjes zitten er weer tussen!!!! Ga zo door!!
<font size=2 color=FF00FF>Groetjes van een kraal verslaafde </font>
Een weekend niet forummen is heel lang naar veel verschillende mooie leuke prachtige fantastische , kan nog wel even doorgaan , hele originele sieraden kijken. En weer veel inspiratie opdoen!
Dus dames, u hebt uw best weer gedaan en mag trots zijn op uzelf
sorry dat ik het ff zo doe
maar als ik alles af moet lopen dan zit ik hier morgenochtend nog hihihih
maar BRAVOOOOO voor alle mooie sieradenmaaksters ze zijn weer mooi hoor
Even zo want er zijn zoveel nieuwe sieraden bijgekomen.. en om ze dan allemaal apart te gaan beantwoorden... ik wil even zeggen dat ik hele mooie sieraden heb zien langskomen
Heb het een paar dagen erg druk gehad, dus niet veel kunnen forummen. Maar wel alle creaties net weer bekeken en weer zitten genieten van al dat moois.
Klasse allemaal