complimententopic

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gesloten
Gebruikersavatar
Naomi
Bead Producer
Berichten:1143
Lid geworden op:wo 03 dec 2003 23:35
Locatie:Zwijndrecht
Contacteer:
complimententopic

Bericht door Naomi » ma 30 aug 2004 21:06

EDIT SANDRA: het komt vaak voor dat iemand in 1x complimenten wil geven aan iedereen. bij deze dus een geschikte topic daarvoor.

Omdat iemand dan maar er mee moet beginnen :wink:

Dames,
hoop nieuwe dingen gezien, weinig tijd om overal op te reageren. Ben erg trots op jullie. Ga zo door.

liefs
liefs,

Naomi

Kruimeltje
Bead Addict
Berichten:2102
Lid geworden op:vr 04 jul 2003 09:54
Contacteer:

Bericht door Kruimeltje » di 31 aug 2004 11:41

ik sluit me helemaal aan bij Naomi

geen tijd(druk met schilderen enzo maar in mn pauze kijk ik even op het forum enzo) maar SUPER allemaal leuke dingen gezien

dubbeltjes...kreeg er gewoon een brok van in mn keel ik mis de gulden :lol:
Groetjes Kruimel

jett1616
Bead Lover
Berichten:457
Lid geworden op:za 24 jul 2004 21:31
Locatie:amsterdam

Bericht door jett1616 » di 31 aug 2004 12:54

:yes: ik sluit me aan in de rij, prachtig allemaal, JETT
Ik baal zonder kraal

Gebruikersavatar
mirrie
Bead Reader
Berichten:8
Lid geworden op:di 17 aug 2004 11:52
Locatie:Bunschoten

Bericht door mirrie » do 02 sep 2004 16:01

Er is zoveel te zien!! Als ik meer tijd had zou ik jullie allemaal persoonlijk een compliment geven, maar dat gaat nou eenmaal niet.
Ik vind alles supermooi gemaakt!! Ik kan weer goede idee?n opdoen :wink:

Groetjes,
Mirjam
married and happy!!

moontje
Bead Lover
Berichten:414
Lid geworden op:di 30 mar 2004 13:54
Locatie:tubbergen
Contacteer:

Bericht door moontje » vr 03 sep 2004 18:31

ik maak er vaak tijd voor (tja.. vind het forum uitermate verslavend :oops: ) maar mocht ik een keer geen tijd hebben. dan bij deze voor iedereen: " super en vooral zo doorgaan!!!"
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ezther
Bead Professional
Berichten:1613
Lid geworden op:do 03 jun 2004 19:43
Locatie:Leusden

Bericht door Ezther » vr 03 sep 2004 18:55

Druk, druk, druk...("Als je ECHT druk was, zou je het geen 3x zeggen...". :D Cabaretfans:wie zei dat????????)
Ik kan het echt niet bijhouden, sorry.
ALLES is gewoon mooi.
Ik probeer alles te lezen, maar heb TIJD tekort.
Ik doe mijn best. Succes, meiden!
Bye bye, Ezther.

Gebruikersavatar
Naomi
Bead Producer
Berichten:1143
Lid geworden op:wo 03 dec 2003 23:35
Locatie:Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door Naomi » zo 05 sep 2004 23:26

twas al laat, maar toch ff van de afgelopen 2 dagen zitten kijken. Daarom ff weer zo.

top ladies!!!!!!
liefs,

Naomi

Gebruikersavatar
moon34
Bead Producer
Berichten:1181
Lid geworden op:ma 19 jul 2004 20:42
Locatie:pumerend
Contacteer:

Bericht door moon34 » zo 05 sep 2004 23:34

Haha ik ben ook altijd zo laat en durf daarom ook niets neer te zetten vaak (jeetje die nu nog wakker? hahahaha) Vaak dan ook maar ff wachten tot bij de koffie 's morgens :P

Maar ik probeer wel altijd een berichtje neer te zetten (misschien heb ik tijd teveel :?: :wink: )
Groetjes Monique

jett1616
Bead Lover
Berichten:457
Lid geworden op:za 24 jul 2004 21:31
Locatie:amsterdam

Bericht door jett1616 » zo 05 sep 2004 23:43

:no2: Jij niet alleen hoor Moon, alleen heb ik een slaapprobleem dus is het wel lekker om het allemaal een beetje door te lezen, toch? Maar nu ga ik wel slapen, moet morgen vroeg op, ga met iemand naar Utrecht naar de beurs, ik hoop dat ik mooie kraaltjes kan vinden, ik ga wel eens meer mee en ik word altijd zo hebberig als ik daar ben, maar ja je kan niet alles kopen wat je wil en maar goed ook, dan weet je het teminste nog te waarderen en kan je er echt blij mee zijn vind ik. Ik ga maffen. Weltrusten en slaap goed. JETT :ZZ:
Ik baal zonder kraal

pickwick
Bead Designer
Berichten:774
Lid geworden op:ma 14 jun 2004 18:49
Locatie:Emmen
Contacteer:

Bericht door pickwick » di 07 sep 2004 21:35

hej hoi,

ik wil het volgende ff zeggen: WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW

SUPER ALLEMAAL ZEG.

k ben weer met school begonnen en ben erg druk met de kralen, dussuh niet veel tijd, dan maar ff op deze manier..................

t ziet er allemaal gewldig uit!!!

liefs lieselot :(L)
leave me the birds and the beads....

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 08 sep 2004 07:43

same here...heb het ff heel druk...maar wel mooi allemaal!! :) :applaus:

jett1616
Bead Lover
Berichten:457
Lid geworden op:za 24 jul 2004 21:31
Locatie:amsterdam

Bericht door jett1616 » di 14 sep 2004 01:27

:-DD Ladys heb geen vingers meer over van het tikken vanavond, dus het moet maar even zo, :banaan: :olifant: :applaus: :applaus: groetjes JETT :ZZ:
Ik baal zonder kraal

Gebruikersavatar
Naomi
Bead Producer
Berichten:1143
Lid geworden op:wo 03 dec 2003 23:35
Locatie:Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door Naomi » vr 17 sep 2004 14:27

pfff, van een week bekijken. Tis wel ontzettend veel weer! Waar iets voor mij uitsprong, heb ik wat geplaatst. Voor de rest... Veel nieuwe dingen, veel mooie dingen en soms ook wat niet mijn smaak is. Maar iedereen top voor de inzet, want jullie gaan maar door.... en door.... :lol: :lol:
liefs,

Naomi

jett1616
Bead Lover
Berichten:457
Lid geworden op:za 24 jul 2004 21:31
Locatie:amsterdam

Bericht door jett1616 » di 21 sep 2004 00:31

:) Dames, ben even uit de roulatie geweest, maar zo langzamerhand kom ik er bij. Ik het prachtige creaties gezien, wat mindere omdat ik een andere smaak heb en echt topper, daar moet ik straks wel op reageren. Al met al wat jezelf maakt is altijd mooi, wat een ander er ook van vind, je legt je ziel en zaligheid erin, en gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak. Dus DAMES MOOIE CREATIES en een PRACHTIG FORUM dat wij dit allemaal met elkaar mogen delen. (ik lijk wel een dominee) :applaus: :applaus: :banaan: :yes: :applaus: :applaus: Afbeelding LIEFS JETT :wink:
Ik baal zonder kraal

Gebruikersavatar
ocean
Bead Dreamer
Berichten:649
Lid geworden op:ma 22 mar 2004 19:20
Locatie:beverwijk
Contacteer:

Bericht door ocean » wo 22 sep 2004 14:36

Allemaal hele mooie creaties er zijn in 2 dagen zoveel bij gekomen! :lol: Dat word een beetje teveel om bij elk sieraad iets te zeggen. De meeste zijn erg mooi. Sommige vind ik ietsjes minder maar dat is een kwestie van smaak :wink: En gelukkig heeft iedereen een andere smaak.

Maar voor iedereen GA ZO DOOR!!! :olifant: :applaus: :banaan:

Groetjes

Ingrid :byebye

Gesloten