complimententopic

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gesloten
Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:
Re: complimententopic

Bericht door Sandra » di 15 dec 2009 14:35

Mirimam schreef:Wat een schitterende creaties ben ik tegengekomen op dit forum: petje af voor jullie!

Ik weet zelf nog niet hoe en waar te beginnen met het sieraden maken: eerst een patroon zoeken en dan de kralen erbij kopen, of eerst mooie kralen op de kop tikken om daarna een patroon erbij te zoeken.
Als het je nieuwe hobby is, zou ik eerst kijken wat je wil maken en dan aan de hand daarvan kralen kopen. Het zou zonde zijn als je allerlei mooie kralen koopt, je iets wil maken waarvoor je anderen nodig blijkt te hebben en uiteindelijk je hobby weer stil blijft liggen zeg maar en de kralen dus maar blijven liggen. Ook als ervaren kralenfan vind ik dat vaak het makkelijkst. Als ik kralen heel mooi vind koop ik het uiteraard wel, maar vaak blijft het dan lang liggen omdat ik dan denk dat ik nog niet DE perfecte patroon ervoor heb gevonden. ;)

Mirimam
Bead Dreamer
Berichten:665
Lid geworden op:ma 30 nov 2009 09:33
Locatie:Provincie Zeeland
Contacteer:

Re: complimententopic

Bericht door Mirimam » wo 16 dec 2009 10:04

Dan heb ik dat gisteren goed gedaan :wink: Ik ben eerst een paar uur bezig geweest het www te doorspitten om een leuk (simpel) patroon te vinden en heb daarna de kralen etc. besteld. Het wordt een simpele ketting (maar naar ik denk wel een leuke).
Groetjes,

Miriam

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: complimententopic

Bericht door Sandra » wo 16 dec 2009 10:27

Techniek hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn. ;) Het zelf bepalen van wat voor soort kralen, wekle kleuren, wat er eventueel nog bij, dat is ook al erg leuk. En ook vaak nog best lastig. ;) Je wilt het toch zo mooi mogelijk.

Gebruikersavatar
Gerry798
Bead Lover
Berichten:495
Lid geworden op:vr 12 feb 2010 14:36

Re: complimententopic

Bericht door Gerry798 » ma 22 feb 2010 21:08

Ik wil heel graag alle mensen hier die al die mooie dingen maken een super compliment geven, ik kijk mijn ogen uit. :applaus:
Voor iedereen een fijne dag,
Groetjes,
Gerry.

Gebruikersavatar
Sylvi@
Bead Intelligent
Berichten:1479
Lid geworden op:wo 09 jul 2008 15:20
Locatie:Friesland
Contacteer:

Re: complimententopic

Bericht door Sylvi@ » za 06 mar 2010 20:02

Wowie! Wat een supermooie dingen allemaal weer! Ik ben een tijdje niet al te actief geweest op het forum.... :( ....ik ben begonnen met op iedere creatie te reageren, maar ik heb nog zoveel te gaan dat ik de moed op heb gegeven....... :lol:
Iedereen die de afgelopen weken iets heeft geshowd: Mijn complimenten! Prachtige dingen zijn er weer gemaakt!
Groetjes Sylvia :byebye

Gebruikersavatar
Talitha
Bead Designer
Berichten:896
Lid geworden op:do 28 jan 2010 16:53

Re: complimententopic

Bericht door Talitha » ma 15 mar 2010 21:38

Dan op mijn beurt wil ik jou Sylvia een compliment maken...ik vroeg jou dat patroon van die paarse ketting waarbij je 2e werd in de finale wedstrijd en ik kreeg het meteen en prima uitgelegd.
Ik ben nu met de tweede bezig en het geeft veel voldoening; die kunststof kraaltjes die je voor een klein bedrag aanschaft bij creadream staan heel luxe in dat patroon!
Thanx :applaus:

Mijn drie zoontjes komen er steeds bij zitten en vragen me of ze mogen helpen dat is echt zo leuk om te zien...ze doen de kraaltjes voor me op de nietstiften
Geef elke dag de kans
de mooiste van je leven
te worden.

Gebruikersavatar
Jeanette
Bead Producer
Berichten:1041
Lid geworden op:vr 17 okt 2008 11:53
Locatie:Nijmegen
Contacteer:

Re: complimententopic

Bericht door Jeanette » di 16 mar 2010 22:23

Ook van mij: dikke complimenten! Ik heb het de laatste tijd erg druk, en er staan tegenwoordig elke keer zoveel nieuwe creaties op, ik kan het niet bijhouden!

Keep up the good work ladies!! :applaus:
Groetjes Jeanette

Gebruikersavatar
Sylvi@
Bead Intelligent
Berichten:1479
Lid geworden op:wo 09 jul 2008 15:20
Locatie:Friesland
Contacteer:

Re: complimententopic

Bericht door Sylvi@ » wo 17 mar 2010 08:49

Talitha schreef:Dan op mijn beurt wil ik jou Sylvia een compliment maken...ik vroeg jou dat patroon van die paarse ketting waarbij je 2e werd in de finale wedstrijd en ik kreeg het meteen en prima uitgelegd.
Ik ben nu met de tweede bezig en het geeft veel voldoening; die kunststof kraaltjes die je voor een klein bedrag aanschaft bij creadream staan heel luxe in dat patroon!
Thanx :applaus:

Mijn drie zoontjes komen er steeds bij zitten en vragen me of ze mogen helpen dat is echt zo leuk om te zien...ze doen de kraaltjes voor me op de nietstiften
:oops: Thanks! Dat zijn nu de voordelen van dit forum hé? Elkaar inspireren en helpen. Ben heel benieuwd naar je creaties!
Groetjes Sylvia :byebye

Gebruikersavatar
Mayella
Bead Fan
Berichten:388
Lid geworden op:ma 02 aug 2010 12:05
Locatie:Eindhoven
Contacteer:

Re: complimententopic

Bericht door Mayella » do 05 aug 2010 08:44

Ik ben pas net aangemeld op het forum, en ik moet zeggen dat het erg inspirerend is om hier rond te neuzen. Ik ben al flink wat dingen tegengekomen waarbij ik denk: "Dat wil ik ook wel leren!" Heel veel technieken waarvan ik het bestaan niet wist, en ook dan komen er ook nog eens zulke ontzettend mooie sieraden voorbij. Petje af, aan iedereen en ook aan diegenen die dit forum en de website draaiende houden!

chearleader

De Sierkip
Bead Chatter
Berichten:3860
Lid geworden op:ma 01 sep 2008 14:08

Re: complimententopic

Bericht door De Sierkip » do 12 aug 2010 19:00

Jeemig :shock:, jullie hebben niet stil gezeten in de vakantie!! Heb nog lang niet alles bekeken, maar wat ik nu al gezien heb, heel veel moois hoor!!! Complimenten! :(L)

Gebruikersavatar
beertje
Bead Professional
Berichten:1724
Lid geworden op:wo 09 jun 2010 12:30
Contacteer:

Re: complimententopic

Bericht door beertje » do 12 aug 2010 20:17

complimenten voor dit forum waar ik zeker 10 keer per dag op zit omtekijken of er nog wat is is mijn verslaving bedankt sandra voor deze forum

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: complimententopic

Bericht door Sandra » zo 15 aug 2010 17:12

Ik kijk op zondag altijd even of er nog foto's per ongeluk dubbel zijn geupload (zodat ik die vervolgens kan verwijderen zodat de wedstrijd goed loopt) maar WOW wat er zit er weer veel moois bij zeg!! Ook leuk om te zien hoe divers de technieken zijn, van speciaal rijgwerk tot allerlei andere varianten, en mooie kleuren. Ik heb geen tijd om op alle topics te reageren maar wil dus even laten weten dat ik de creaties zeker leuk vind!!!

Gebruikersavatar
Romana
Bead Fanatic
Berichten:1878
Lid geworden op:di 08 aug 2006 12:35
Locatie:Groningen
Contacteer:

Re: complimententopic

Bericht door Romana » zo 29 aug 2010 16:32

Ik wil ook graag mijn complimenten opmaken voor iedereen en met name de moderators! Jullie doen goed jullie best om het forum overzichtelijk en netjes te houden. Verder zie ik steeds meer mooiere sieraden voorbij komen en leuk dat je ziet hoe iedereen groeit in het maken van sieraden. Je ziet bij veel foto's in het begin dat iedereen simpel is begonnen met rijgen en dat de meeste nu zulke kunstwerkjes maken van de sieraden, dat je soms denkt "dat is toch zonde om te dragen!"

Dus ga zo door iedereen!
Liefs Romana

Gebruikersavatar
Ellen
Bead Monster
Berichten:5878
Lid geworden op:ma 24 feb 2003 10:51
Locatie:Bergen op Zoom

Re: complimententopic

Bericht door Ellen » zo 29 aug 2010 23:02

Ja, ik heb het ook al eens eerder gezegd. Nu niet zoveel tijd om te reageren op alle mooie creaties, maar als ik zit te kijken geniet ik heel erg van al dat moois. :D
Dus ga zo door met het plaatsen van alle mooie dingen :!: :applaus: :applaus: :applaus:
Groetjes Ellen.

Gebruikersavatar
elfjeirma
Bead Interested
Berichten:120
Lid geworden op:wo 26 mei 2010 18:03

Re: complimententopic

Bericht door elfjeirma » zo 05 dec 2010 13:18

Ik wil ook even reageren op dit complimenten topic
ik vind hier ook super veel mooie dingen voorbij komen.
en ook ik heb niet altijd tijd om iedereen een reactie te sturen
maar de dingen die hier gemaakt worden zijn prachtig en ik hoop dat er nog velen volgen
want het geeft ook een hoop inspiratie.
maar ik vind het hier ook zo leuk op dit forum iedereen hier is zo positief
en dat vind ik geweldig om te zien.
dus ik hoop dat dit forum nog heel lang mag bestaan met zoveel gezellige mensen.
En ik ben blij dat ik hier deel van uit mag maken :banaan:

Groetjes Irma :byebye

Gesloten