Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Er is zoveel te zien!! Als ik meer tijd had zou ik jullie allemaal persoonlijk een compliment geven, maar dat gaat nou eenmaal niet.
Ik vind alles supermooi gemaakt!! Ik kan weer goede idee?n opdoen
ik maak er vaak tijd voor (tja.. vind het forum uitermate verslavend ) maar mocht ik een keer geen tijd hebben. dan bij deze voor iedereen: " super en vooral zo doorgaan!!!"
Druk, druk, druk...("Als je ECHT druk was, zou je het geen 3x zeggen...". Cabaretfans:wie zei dat????????)
Ik kan het echt niet bijhouden, sorry.
ALLES is gewoon mooi.
Ik probeer alles te lezen, maar heb TIJD tekort.
Ik doe mijn best. Succes, meiden!
Haha ik ben ook altijd zo laat en durf daarom ook niets neer te zetten vaak (jeetje die nu nog wakker? hahahaha) Vaak dan ook maar ff wachten tot bij de koffie 's morgens
Maar ik probeer wel altijd een berichtje neer te zetten (misschien heb ik tijd teveel )
Jij niet alleen hoor Moon, alleen heb ik een slaapprobleem dus is het wel lekker om het allemaal een beetje door te lezen, toch? Maar nu ga ik wel slapen, moet morgen vroeg op, ga met iemand naar Utrecht naar de beurs, ik hoop dat ik mooie kraaltjes kan vinden, ik ga wel eens meer mee en ik word altijd zo hebberig als ik daar ben, maar ja je kan niet alles kopen wat je wil en maar goed ook, dan weet je het teminste nog te waarderen en kan je er echt blij mee zijn vind ik. Ik ga maffen. Weltrusten en slaap goed. JETT
pfff, van een week bekijken. Tis wel ontzettend veel weer! Waar iets voor mij uitsprong, heb ik wat geplaatst. Voor de rest... Veel nieuwe dingen, veel mooie dingen en soms ook wat niet mijn smaak is. Maar iedereen top voor de inzet, want jullie gaan maar door.... en door....
Dames, ben even uit de roulatie geweest, maar zo langzamerhand kom ik er bij. Ik het prachtige creaties gezien, wat mindere omdat ik een andere smaak heb en echt topper, daar moet ik straks wel op reageren. Al met al wat jezelf maakt is altijd mooi, wat een ander er ook van vind, je legt je ziel en zaligheid erin, en gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak. Dus DAMES MOOIE CREATIES en een PRACHTIG FORUM dat wij dit allemaal met elkaar mogen delen. (ik lijk wel een dominee) LIEFS JETT
Allemaal hele mooie creaties er zijn in 2 dagen zoveel bij gekomen! Dat word een beetje teveel om bij elk sieraad iets te zeggen. De meeste zijn erg mooi. Sommige vind ik ietsjes minder maar dat is een kwestie van smaak En gelukkig heeft iedereen een andere smaak.