#tijdje geleden... #

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gesloten
mailokarenronny
Bead Believer
Berichten:280
Lid geworden op:vr 04 jul 2014 10:18
#tijdje geleden... #

Bericht door mailokarenronny » ma 27 mar 2017 05:06

hoi



HIer ben ik weer . een tijdje geleden ... maar toch steeds bezig geweest.

ik heb ook een nieuw daglicht lamp gekregen met vergrootglas voor men verjaardag

wat een goed ding !

heb er nog geen klachten van gehad.

ik heb wat nieuwe dingen aan het proberen geweest.
zoals naaien met kralen ( niet echt men ding maar toch eentje gemaakt . )
dan met slagletters bezig geweest . dit is wel men ding maar het is nog veel oefenen.
dan had ik een armbandje gemaakt maar kreeg er geen slotje meer op en dan maar opgeplakt op slagletter(strips)
en werd ook wel mooi.

en dan de lamp geweldig !
het is ultra dag licht en het is ook een vergrootglas ik kan die naar alle kanten en hoeken draaien.
heerlijk om savonds nog te freubelen.

zo ... hoop dat er nog wat te verschijnen valt want is het inderdaad maar stilletjes.
Bijlagen
pizap.com14905874845032.jpg
pizap.com14905874845032.jpg (216.5KiB)19980 keer bekeken

Gesloten