verstrooid...

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gesloten
mailokarenronny
Bead Believer
Berichten:280
Lid geworden op:vr 04 jul 2014 10:18
verstrooid...

Bericht door mailokarenronny » di 13 sep 2016 08:40

ben een beetje druk druk druk met alles in de weer. de verhuis het schilderen , meubels kopen en zoverder...
de trouw helemaal klaar gemaakt. nu enkel nog trouwen en dan is dat ook al klaar.. als mensen zeggen dat een trouw voorbereiden leuk is... die wil ik wel tegen komen... hahahaaa....

even de tijd genomen om te weven met toho kralen.
merk ik op laatste na dat de draad helemaal ingeweven zit dat ik een fout gemaakt heb;

het is maar voor mij persoonlijk dus ik laat het zo...

maar wou het toch laten zien.

fijne dag allemaal, allemaal goed bakken met dit weer. en tot de volgende;

ik wil ook mee stemmen voor de rest maar vind nergens de link om te kunnen stemmen.
kan iemand die link geven. :-)
Bijlagen
pizap.com14737522940301.jpg
pizap.com14737522940301.jpg (231.48KiB)2477 keer bekeken

Gebruikersavatar
Algante
Moderator
Berichten:2847
Lid geworden op:vr 13 jul 2007 13:30

Re: verstrooid...

Bericht door Algante » di 13 sep 2016 11:57

mailokarenronny schreef:even de tijd genomen om te weven met toho kralen.
merk ik op laatste na dat de draad helemaal ingeweven zit dat ik een fout gemaakt heb;

Toch weer heel leuk, en die fout maakt het in mijn ogen extra speels :)
mailokarenronny schreef: ik wil ook mee stemmen voor de rest maar vind nergens de link om te kunnen stemmen.
kan iemand die link geven. :-)
Er staat meestal een link naar het stemformulier onderaan het beriht waarin de winnaar van de vorige stemronde bekend gemaakt wordt, zoals deze, van week 34:
viewtopic.php?f=44&p=603423#p603423

Sandra van het forum heeft nu geen link geplaatst vanwege gebrek aan inzendingen. Maar ik zie toch (ineens) de creatie van SandraM staan :) waarop 'gewoon' gestemd kan worden ;)
sieradenwedstrijd.php
Liefs en groetjes, Algante :geluk:

Gebruikersavatar
estherwijma
Bead Monster
Berichten:5644
Lid geworden op:vr 12 sep 2008 12:52
Locatie:Wijk bij Duurstede

Re: verstrooid...

Bericht door estherwijma » di 13 sep 2016 19:57

Mooi geworden! Vind de kleuren ook super!
Groetjes Esther

Gebruikersavatar
JMHols
Bead Monster
Berichten:4783
Lid geworden op:do 14 apr 2011 21:12

Re: verstrooid...

Bericht door JMHols » wo 14 sep 2016 10:24

Leuke armband.

bobby/sieuw
Bead Believer
Berichten:262
Lid geworden op:za 27 dec 2014 17:21
Locatie:Sneek

Re: verstrooid...

Bericht door bobby/sieuw » za 17 sep 2016 00:10

Wordt heel leuk
Vr.groetjes

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: verstrooid...

Bericht door Sandra » ma 19 sep 2016 09:36

mailokarenronny schreef:ben een beetje druk druk druk met alles in de weer. de verhuis het schilderen , meubels kopen en zoverder...
de trouw helemaal klaar gemaakt. nu enkel nog trouwen en dan is dat ook al klaar.. als mensen zeggen dat een trouw voorbereiden leuk is... die wil ik wel tegen komen... hahahaaa....

even de tijd genomen om te weven met toho kralen.
merk ik op laatste na dat de draad helemaal ingeweven zit dat ik een fout gemaakt heb;

het is maar voor mij persoonlijk dus ik laat het zo...

maar wou het toch laten zien.

fijne dag allemaal, allemaal goed bakken met dit weer. en tot de volgende;

ik wil ook mee stemmen voor de rest maar vind nergens de link om te kunnen stemmen.
kan iemand die link geven. :-)
Desondanks foutje leuke armband :)
je upload je creaties nu als bijlage, als je ook mee wil doen met de wekelijkse wedstrijd moet je het uploaden via upload.php . Je kan deze eventueel alsnog uploaden, doen ze mee met volgende wedstrijd.

Gesloten