28-08 'Peyote Triangle Hearts Bracelet'

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
bobby/sieuw
Bead Believer
Berichten:262
Lid geworden op:za 27 dec 2014 17:21
Locatie:Sneek
Re: 28-08 'Peyote Triangle Hearts Bracelet'

Bericht door bobby/sieuw » ma 05 sep 2016 15:09

Joke?,
Brutale vraag misschien?
Is Seed beads and more ook van Kate?, heb me kort geleden aangemeld en bericht ontvangen via mail (andere naam)
Ben me aan het verdiepen naar een bepaalde peyote techniek (hoe het heet?), wil nl graag een keer een kaleidocycle maken, klopt het dat dit ook van Kate is? Ben me hierin aan het verdiepen hoe...

Waar staat dit patroon van Kate?, vind haar werk ook schitterend
Koop je rechtstreeks bij haar de boeken?
Vr.gr

jokevbiesen
Bead Intelligent
Berichten:1402
Lid geworden op:vr 04 jan 2013 15:02

Re: 28-08 'Peyote Triangle Hearts Bracelet'

Bericht door jokevbiesen » ma 05 sep 2016 20:41

Ik heb eerlijk gezegd nooit eerder van 'seed beads and more' gehoord, zag zojuist dat dit een besloten fb groep is waar je lid van kunt worden.
De kaleidocycle komt volgens mij in een van de nieuwe boeken van Kate McKinnon, ik denk in het CGB Pattern Book. Ken je de fb pagina van Contemporary Geometric Beadwork, daar vind je een link met informatie over de boeken. Ze zijn overigens nog niet uit, maar er worden al pre-orders geplaatst. Hopelijk werkt deze link ook.
https://beadmobile.wordpress.com/2016/0 ... es-onward/
Ik denk dat de boeken op de duur ook wel elders verkrijgbaar zullen zijn.
Hopelijk zijn je vragen hiermee beantwoord.

bobby/sieuw
Bead Believer
Berichten:262
Lid geworden op:za 27 dec 2014 17:21
Locatie:Sneek

Re: 28-08 'Peyote Triangle Hearts Bracelet'

Bericht door bobby/sieuw » do 08 sep 2016 21:55

Dankjewel voor je tips.
Die volg ik ook CGB, lees het net ook over het boek, wel heel prijzig. Wacht eerst af......
Probeer eerst via sead bead and more (pdf handleiding kaleidocycle) en de blog van creadream om te gaan puzzelen.

Vind je triangle hearts bracelet persoonlijk ook echt veel mooier!!

lieveke Sieraden
Bead Fan
Berichten:314
Lid geworden op:do 18 jul 2013 07:53

Re: 28-08 'Peyote Triangle Hearts Bracelet'

Bericht door lieveke Sieraden » za 24 sep 2016 17:01

prachtig, het lijkt wel kant

Gesloten