goed doel schoendozen actie ... klaar

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gesloten
mailokarenronny
Bead Believer
Berichten:280
Lid geworden op:vr 04 jul 2014 10:18
goed doel schoendozen actie ... klaar

Bericht door mailokarenronny » di 09 aug 2016 01:07

100 armbanden- halskettingen gemaakt.
om juist geteld te zeggen armbanden gemaakt.
en 55 halskettingen gemaakt.
( deze zijn geschilderd op schelpen door een organisatie ( gehandicapten ) die ook wilden helpen aan het goed doel van de schoendozenactie)
deze zijn dan aan koortjes geregen en dan zo afgewerkt. zoals op de foto zichtbaar is gemaakt.

ik ben weer heel content dat ik aan deze actie heb kunnen werken. jammer genoeg kan ik al de foto's niet delen . om aan jullie te laten zien wat ik gemaakt heb maar ik heb de drie mooiste foto's toch erop gezet gekregen.
Bijlagen
pizap.com14707010990891.jpg
pizap.com14707010990891.jpg (152.64KiB)1237 keer bekeken

Gebruikersavatar
JMHols
Bead Monster
Berichten:4783
Lid geworden op:do 14 apr 2011 21:12

Re: goed doel schoendozen actie ... klaar

Bericht door JMHols » di 09 aug 2016 14:02

Mooie voorraad.

Gesloten