3 setjes sieraden

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
bobby/sieuw
Bead Believer
3 setjes sieraden

Bericht door bobby/sieuw » do 04 aug 2016 22:17

Probeer een poging te doen of de foto's ook meegaan en bij mijn sieraden staat.
Heb een paar nieuwe setjes sieraden en een naam gegeven "Sky Ocean, Purple Rain en Heart Beads"
voor mezelf gemaakt.
Gemaakt van Swarovski, delicia 11/0 en draad.
Mag er ook een setje meedoen voor een wekelijkse wedstrijd?
Vriendelijke groetjes Sieuwke
Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Afbeelding

Afbeelding

bobby/sieuw
Bead Believer

Re: 3 setjes sieraden

Bericht door bobby/sieuw » do 04 aug 2016 23:05

Helaas gaan de foto's niet mee, ze staan wel bij mijn sieraden.
De URL nrs zijn 19074,19075 en 19076.
Hoe krijg ik ze nu hierbij?

estherwijma
Bead Monster

Bericht door estherwijma » vr 05 aug 2016 07:45

heb je je fot's via het uploadformulier geupload? Als je dat doet krijg je namelijk een link die je dan hier kan plakken.
Groetjes Esther

Algante
Moderator

Bericht door Algante » vr 05 aug 2016 10:12

bobby/sieuw schreef:Helaas gaan de foto's niet mee, ze staan wel bij mijn sieraden.
De URL nrs zijn 19074,19075 en 19076.
Hoe krijg ik ze nu hierbij?
Ik heb ze er voor je in gezet (enkele dubbel geüploade foto's verwijderd).

Zoals Esther al zei: je kunt, na uploaden via upload.php, het linkadres kopiëren en dan in je bericht plaatsen via de 'Img' tab. Ik heb bij jou de Img_Thumb tab gebruikt, dat verkleint de foto's ietwat.
Liefs en groetjes, Algante :geluk:

estherwijma
Bead Monster

Bericht door estherwijma » vr 05 aug 2016 11:28

Hele mooie setjes! Vooral die blauwe vind ik heel mooi!
Groetjes Esther

bobby/sieuw
Bead Believer

Bericht door bobby/sieuw » vr 05 aug 2016 13:16

Wat lief en bedankt voor de foto's hier te plaatsen.

1 foto duurt bij mij ongeveer 1 1/2 uur om te uploaden en dan is het succesvol voltooid en hierna krijg ik iets met een formulier (2 en 3) waar alleen gevraagd wordt url te kopieëren (deze pakt ie niet met kopieëren/plakken).
Als ik hier weer opnieuw heen ga, is er bij mij alleen mogelijk om via bijlage (fotobibliotheek,bijlage) en even gestoeid met img-tumb (kopieert alleen img-tumb en geen foto), dan krijg ik weer dubbele foto's.
Er komt bij mij geen formulier naar voren als ik er nu weer naar toe ga, alleen nu wel voor het eerst een overzichtje van mijn sieraden.

Neem de stap bij 2: upload je foto's via upload.php ........
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via upload.php . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn

Denk zo te lezen dat er iets met mijn instellingen aan de hand is en/of dat het niet mogelijk is vanwege Apple?

Algante
Moderator

Bericht door Algante » vr 05 aug 2016 13:35

bobby/sieuw schreef:Wat lief en bedankt voor de foto's hier te plaatsen.
Graag gedaan!
bobby/sieuw schreef:1 foto duurt bij mij ongeveer 1 1/2 uur om te uploaden en dan is het succesvol voltooid en hierna krijg ik iets met een formulier (2 en 3) waar alleen gevraagd wordt url te kopieëren (deze pakt ie niet met kopieëren/plakken).
Als ik hier weer opnieuw heen ga, is er bij mij alleen mogelijk om via bijlage (fotobibliotheek,bijlage) en even gestoeid met img-tumb (kopieert alleen img-tumb en geen foto), dan krijg ik weer dubbele foto's.
Er komt bij mij geen formulier naar voren als ik er nu weer naar toe ga, alleen nu wel voor het eerst een overzichtje van mijn sieraden. Denk zo te lezen dat er iets met mijn instellingen aan de hand is en/of dat het niet mogelijk is vanwege Apple?
Het uploaden duurt denk ik zo lang, omdat het knotsen van foto's zijn ;) Ik weet niets van Apple, maar is het niet mogelijk, zoals ik het gedaan heb, met een rechtermuisklik het linkadres op de een of andere manier te pakken te krijgen? Ik krijg dan via een uitrolmenuutje allemaal mogelijkheden: kopiëren, in een nieuw tabblad openen, element inspecteren en zo.

bobby/sieuw
Bead Believer

Bericht door bobby/sieuw » vr 05 aug 2016 15:00

Hoi Algante,
nog fff gestoeid, helaas.
Via dit bericht krijg ik bij img-tumb: vorige, laad pagina opnieuw (melding, pagina opnieuw laadt, gaan uw wijzigingen verloren. wilt u de pagina toch opnieuw opladen), open in dashboard (naar mijn documenten etc), bewaar pagina als, druk pagina af.
Bij de foto met de rechtermuis kopieer en plak, krijg ik geen foto, alleen img-tumb.
Via het stappenplan wat ik deed, deed ik het op de manier waar je deze heen moet kopiëren, geeft dan foutmelding terwijl wel bij de foto's (hele url gedaan,alleen nummer, gedeelte gedaan) staat en als succesvol binnen is gekomen.
Heb ze eerst bewerkt in Iphote en op de kleinste bestand gedaan (iphone formaat), kleiner deed, dan heb ik de helft van een sieraad. Voortaan op een grotere afstand een foto maken denk ik en zo meer ruimte krijg om het te kunnen verkleinen, neem de foto's altijd van heel dichtbij. Dit is wat ik de volgende keer probeer mij een nieuwe sieraad.

Ontzettend bedankt voor alle moeite en bedenk oplossingen.
Liefs en vr groetjes Sieuwke

Algante
Moderator

Bericht door Algante » vr 05 aug 2016 15:10

Ach wat jammer! Het spijt me dat ik je niet (goed) kan helpen, ik weet (dus) helemaal niets van Apple :oops: wellicht dat een ander Apple-ige gebruiker je verder kan helpen.

Succes toegewenst!

mailokarenronny
Bead Believer

Bericht door mailokarenronny » vr 05 aug 2016 15:15

ken er niets van :-) is allemaal chinees wat je nu aan het vertellen bent.
ik zie de foto's :-)
en vind ze prachtig.
ik zet men foto's altijd op pizap.com en dan pas op deze site;
want anderes krijg ik ze er niet op.

ik weet niet of je iets bent met men uitlegje maar je kunt het maar proberen.

bobby/sieuw
Bead Believer

Bericht door bobby/sieuw » vr 05 aug 2016 15:49

Pff,
Foutmeldingen Sal error mysql4, neem contact op met de server.

bobby/sieuw
Bead Believer

Bericht door bobby/sieuw » vr 05 aug 2016 16:05

Hoi Mailokarenronny,

Dankjewel voor de complimenten voor de creatie's.

Ik stop eerst fff met meer foto bewerkingsprogramma's, neem je tip wel mee voor later om te proberen.
Apple heeft een eigen besturingssysteem en heeft een bescherming naar de klanten.
Denk eerder dat het hieraan ligt.
Zo kan ik bv bij Beadeasy pattern programma ook o.a eigen foto's/plaatjes niet uploaden wat wel mogelijk is met een Android en Windows besturingssysteem. Dit is bekend bij Apple, reden: bescherming naar de klant ivm het geen app is van Apple.
Gisteren toevallig toch gebeld met/mail van Apple (middag werk) dat er iemand mijn phone probeerde over te nemen en iemand via webbrowser in te loggen. Misbruik moeten melden, KPN gaat deze benaderen.
Denk eerder dat het met de beveiliging te maken heeft van Apple zelf dat het niet mogelijk is.
Zo zie je wel hoe allert Apple is ter bescherming naar de klant toe.

Bij een volgend sieraad probeer ik het nog eens.
Vr.gr. Sieuwke

Hilly_M
Bead Lover

Bericht door Hilly_M » vr 05 aug 2016 18:53

Lekker bezig geweest! Mijn favoriet is de blauwe combi.

bobby/sieuw
Bead Believer

Bericht door bobby/sieuw » vr 05 aug 2016 22:24

Hoi Esther,
dankjewel voor je complimenten. Vind de blauwe (aqua Sky Ocean) ook persoonlijk het mooist en super blij mee.
Deze mag evt door iemand van jullie bij de wekelijkse gezet worden.

Algemeen berichtje ook "tijd niet aanwezig.:
jr 2014 spoedoperatie. jr 2015 revalidatie. jr 2016 staat in het teken van zware behandelingen onder complexe materie (2artsen) waar heftige bijkomende reactie zijn waar de artsen al bang voor waren.
we houden de moed erin en genieten van de positieve dingen/momenten.

het is voor mij inspanning, vind het ontzettend leuk en geniet ervan.
ben nu bezig om een andere techniek beaded chrochet te leren en dit is ook ontzettend leuk te doen en hoop deze tzt ook te laten pronken hier en er liggen nog een paar andere dingen te wachten, behalve mag nog wat kraaltjes hiervoor bestellen
Ik geniet enorm van jullie geweldige sieraden hier en elders.

liefs en vr groetjes Sieuwke

bobby/sieuw
Bead Believer

Bericht door bobby/sieuw » vr 05 aug 2016 22:33

Hoi Hilly,
Dankjewel voor je complimenten voor de sieraden.
Leuk te zien dat de blauwe hier ook de favoriet is, heel leuk om te lezen.
Het staat mij ook ontzettend mooi (smal postuur,polsjes,vingers..)

vriendelijke groetjes Sieuwke

Gesloten