31-07-2016 wire sieraden

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gesloten
Gebruikersavatar
lidewij
Bead Lover
Berichten:480
Lid geworden op:wo 05 mei 2010 09:21
Locatie:zandpol
Contacteer:
31-07-2016 wire sieraden

Bericht door lidewij » zo 31 jul 2016 19:31

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Eerste projectjes zijn af! ik werk normaal niet met wire en wou het toch graag proberen en ik vind het toch aardig geluk dacht ik zo!

grote ketting heeft een Designer Dendrite Opal cabochon met wire bewerkt en parels

Malachite pyrite donut hanger met wire bewerkt.

oorbellen spreken voor zich.


Ik zie graag jullie reacties te gemoed. :byebye
geniet elke dag van het leven, haal er elke dag wat moois uit!

Gebruikersavatar
JMHols
Bead Monster
Berichten:4783
Lid geworden op:do 14 apr 2011 21:12

Re: 31-07-2016 wire sieraden

Bericht door JMHols » zo 31 jul 2016 20:00

De eerste en derde zijn prachtig, de tweede is ook wel mooi, maar naar mijn idee iets te 'rommelig'. Maar al met al, gefeliciteerd het is je gelukt. Ik heb het ook wel eens geprobeerd maar vond het erg tegen vallen om te doen, het is niet zo gemakkelijk.

Gebruikersavatar
Kikkertje
Bead Hysteric
Berichten:3130
Lid geworden op:za 03 mei 2008 16:30
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Re: 31-07-2016 wire sieraden

Bericht door Kikkertje » zo 31 jul 2016 21:06

Ik vind juist de eerste te druk, wat rommelig, en de tweede het mooiste. Zo zie je maar...
Knap gedaan hoor, ik heb er ook weleens mee gestoeid maar het werd eigenlijk nooit precies wat ik wilde.
Groetjes, Marjan

Gebruikersavatar
estherwijma
Bead Monster
Berichten:5644
Lid geworden op:vr 12 sep 2008 12:52
Locatie:Wijk bij Duurstede

Re: 31-07-2016 wire sieraden

Bericht door estherwijma » ma 01 aug 2016 07:38

Ik vind de eerste romantisch aandoen, maar idd misschien nog wat rommeling, maar zeker goed gelukt! Alledrie oevrigens!! Lijkt me best moeilijk om dat mooi te krijgen, zeker zo'n set oorbellen!
Groetjes Esther

Gebruikersavatar
lidewij
Bead Lover
Berichten:480
Lid geworden op:wo 05 mei 2010 09:21
Locatie:zandpol
Contacteer:

Re: 31-07-2016 wire sieraden

Bericht door lidewij » ma 01 aug 2016 09:37

bedankt allemaal ,grappig dat smaken zo kan verschillen!

Maar inderdaad het is niet makkelijk , :shock: maar met veel uitproberen kom ik er wel :roll: .En sieraad op foto 1 is inderdaad wat drukker ik wou hier meerder techniek op uitproberen redelijk geluk daarom heb ik de ketting rustig gehouden.en wire en parels komen als kleur weer terug in de steen.
En de donut was mijn eerste project wou totaal niet wat ik wou dus maar wat anders gemaakt en kromming zijn bewust ik vond speels overkomen zo,de kleur is zeer dominant aanwezig daarom redelijk rustig gehouden.
bedankt voor de feedback op naar mijn volgende project! :byebye
geniet elke dag van het leven, haal er elke dag wat moois uit!

Gebruikersavatar
SeaBeads
Bead Addict
Berichten:2015
Lid geworden op:do 16 aug 2012 20:40
Contacteer:

Re: 31-07-2016 wire sieraden

Bericht door SeaBeads » ma 01 aug 2016 20:12

Ik vind de eerste het mooist ook door de kleuren.

Gebruikersavatar
Ingeborg76
Bead Addict
Berichten:2383
Lid geworden op:vr 23 mar 2012 17:44
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Re: 31-07-2016 wire sieraden

Bericht door Ingeborg76 » wo 03 aug 2016 15:59

Leuk!!
Groetjes Ingeborg

Gebruikersavatar
SandraM
Bead Hysteric
Berichten:3238
Lid geworden op:di 17 mei 2011 07:32
Locatie:Etten-Leur
Contacteer:

Re: 31-07-2016 wire sieraden

Bericht door SandraM » do 04 aug 2016 06:52

Mooi!!

mailokarenronny
Bead Believer
Berichten:280
Lid geworden op:vr 04 jul 2014 10:18

Re: 31-07-2016 wire sieraden

Bericht door mailokarenronny » do 04 aug 2016 09:06

ik vind de eerste met de kleuren het mooist.
beetje te veel wire .. maar dat is ieder zijn keuze. maar als ik dan lees waarom er zoveel wire op zit dan versta ik het dan ook wel.
tweede is me iets te druk van de wire. maar dat is dan ook mijn eigen mening maar wel een hele mooie steen er tussen.
en de laatste vind ik heel speciaal. :-)

je hebt er in ieder geval jou werk met gehad. ik heb het eens geprobeerd en het lag me totaal niet.
dus heel knap wat jij er met kunt maken. :-)

doe zo verder zou ik zeggen.
de volgende gaan in ieder geval nog mooier zijn... omdat je het dan al wat onder de knie hebt.

:banaan:

Vengy
Bead Fanatic
Berichten:1802
Lid geworden op:zo 01 nov 2009 14:56

Re: 31-07-2016 wire sieraden

Bericht door Vengy » do 04 aug 2016 12:38

oh zo knap werken met wire, vind t enorm moeilijk spul om mee te werken en het lijkt inderdaad een eigen leven te leiden
vind de eerste helemaal leuk zo,
de tweede had ik misschien met een zwierig ding gedaan als het lukt dan he zoals je al schreef als het niet gaat zoals t wil dan moet t maar zoals t gaat.
de derde belletjes zijn schattig
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."

Gesloten