17-04 Ginkgo Leaf Earrings

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gesloten
jokevbiesen
Bead Intelligent
Berichten:1402
Lid geworden op:vr 04 jan 2013 15:02
17-04 Ginkgo Leaf Earrings

Bericht door jokevbiesen » zo 17 apr 2016 09:41

Ik hoopte al een tijd dat Gwen Fisher een patroon zou maken voor deze oorbellen en ja! Beslist geen makkelijk patroon, voor mij althans, ondanks dat het voorzien is van meer dan 90 plaatjes. Gwen Fisher is wiskundige en dat merk je! Omdat het zo ingewikkeld was heb ik voor deze eerste de kleuren van het patroon gevolgd, dan kon ik de plaatjes makkelijker volgen.
Nu ze af zijn ontdekte ik een fout, in beide n.b. dezelfde fout gemaakt, hoe stom kun je zijn.. Afijn, een reden om opnieuw te beginnen.
Maar een beetje zonde om deze in de prullenbak te gooien, dus daarom toch maar een foto hier gelaatst.
Dit is een aanrader als je van een uitdaging houdt..
Afbeelding

Gebruikersavatar
Helena
Bead Believer
Berichten:209
Lid geworden op:ma 31 jan 2005 18:44

Re: 17-04 Ginkgo Leaf Earrings

Bericht door Helena » zo 17 apr 2016 22:49

Ze zijn toch hartstikke leuk geworden! Foutje valt in eerste instantie helemaal niet op :wink:
Ik zit ook al een tijd te loeren op dit ontwerp [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img] en ga het binnenkort ook eens proberen. Leuk om te weten dat het niet zo makkelijk is, daar hou ik wel van!
Groetjes,
Helena

Gebruikersavatar
SandraM
Bead Hysteric
Berichten:3238
Lid geworden op:di 17 mei 2011 07:32
Locatie:Etten-Leur
Contacteer:

Re: 17-04 Ginkgo Leaf Earrings

Bericht door SandraM » ma 18 apr 2016 07:03

Erg leuk!

Gebruikersavatar
Ingeborg76
Bead Addict
Berichten:2383
Lid geworden op:vr 23 mar 2012 17:44
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Re: 17-04 Ginkgo Leaf Earrings

Bericht door Ingeborg76 » ma 18 apr 2016 08:30

Leuk geworden en omdat ik niet wet wat de fout is valt het ook niet op [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]
Groetjes Ingeborg

Gebruikersavatar
JMHols
Bead Monster
Berichten:4783
Lid geworden op:do 14 apr 2011 21:12

Re: 17-04 Ginkgo Leaf Earrings

Bericht door JMHols » ma 18 apr 2016 09:07

Heel leuk. Ik heb een keer de Borromean link gemaakt, die is ook erg leuk om te maken.

Gebruikersavatar
estherwijma
Bead Monster
Berichten:5644
Lid geworden op:vr 12 sep 2008 12:52
Locatie:Wijk bij Duurstede

Re: 17-04 Ginkgo Leaf Earrings

Bericht door estherwijma » ma 18 apr 2016 14:39

Leuk en lekker vrolijk! :applaus:
Groetjes Esther

Gebruikersavatar
SeaBeads
Bead Addict
Berichten:2015
Lid geworden op:do 16 aug 2012 20:40
Contacteer:

Re: 17-04 Ginkgo Leaf Earrings

Bericht door SeaBeads » di 19 apr 2016 10:34

Erg leuk! Grappig dat dit zo ingewikkeld is want zo ziet het er niet uit. Ben benieuwd naar de versie zonder fout alhoewel ik niet kan zien wat hier fout aan is behalve misschien dat je vrij veel draad ziet.

jokevbiesen
Bead Intelligent
Berichten:1402
Lid geworden op:vr 04 jan 2013 15:02

Re: 17-04 Ginkgo Leaf Earrings

Bericht door jokevbiesen » di 19 apr 2016 16:50

SeaBeads schreef:Erg leuk! Grappig dat dit zo ingewikkeld is want zo ziet het er niet uit. Ben benieuwd naar de versie zonder fout alhoewel ik niet kan zien wat hier fout aan is behalve misschien dat je vrij veel draad ziet.
Grappig dat je de fout niet ziet, deze is wel zichtbaar en is niet het draad. Dat laatste heeft te maken met het niet strak trekken op het juiste moment.
Ben inmiddels met een nieuwe bezig, hier zit de fout niet in, en ik maak hem een slag groter. Weet nog niet of dat goed afloopt..

Gebruikersavatar
SeaBeads
Bead Addict
Berichten:2015
Lid geworden op:do 16 aug 2012 20:40
Contacteer:

Re: 17-04 Ginkgo Leaf Earrings

Bericht door SeaBeads » di 19 apr 2016 19:18

Jaaaaaaaaaa, heb de fout gevonden. Als je het eenmaal weet is het zo duidelijk als wat. Raar hè, dat je daar zo makkelijk overheen kijkt.

Gesloten