Wauw, Dankjewel allemaal voor de lieve reacties. Ben ook super trots hierop.
Het reageren/beantwoorden op jullie reactie's krijg ik momenteel steeds error, mijn bedankjes hier.
Vr. Groetjes Sieuwke
Topic test foto. Tip op mijn eerder geplaatste armband
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
-
- Bead Believer
- Bijlagen
-
- image.jpeg (191.26KiB)1273 keer bekeken
-
- Bead Believer
Re: Topic test foto. Tip op mijn eerder geplaatste armband
Geef het op.
De vorige bericht plaatsing kwam ik vanaf het begin er niet door, vandaar die andere weg gisteren gekozen.
Vandaag opnieuw:
Met deze kom ik tot de url en dan continue error of topicvieuw of onjuist url of hihi ga zo maar door.
Hihi Ben echt niet thuis hoe dit werkt
De vorige bericht plaatsing kwam ik vanaf het begin er niet door, vandaar die andere weg gisteren gekozen.
Vandaag opnieuw:
Met deze kom ik tot de url en dan continue error of topicvieuw of onjuist url of hihi ga zo maar door.
Hihi Ben echt niet thuis hoe dit werkt