Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Altijd ben ik op zoek naar mooie slotjes. Vaak maak ik iets en kan er vervolgens geen bijpassend slotje voor vinden. Dus tegenwoordig zoek of ontwerp ik eerst het slot en ga daarna pas de armband of ketting erbij maken. Het is zo zonde als je uren aan iets gewerkt heb en het dan niet naar tevredenheid kan afmaken.
Het slot van de ketting van vorige week was goed gelukt, al zeg ik het zelf. Goed genoeg om er oorbellen van te maken.
Ja, ik vond het slotje van je laatste ketting echt geweldig. Deze oorbellen zijn prachtig en ze hebben inderdaad iets van autobanden, vooral aan de stootkant.
Misschien een idee om eens een ketting te maken met het slot aan de voorkant..?