Eerste cuff Bead Embroidery

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gebruikersavatar
estherwijma
Bead Monster
Berichten:5644
Lid geworden op:vr 12 sep 2008 12:52
Locatie:Wijk bij Duurstede
Re: Eerste cuff Bead Embroidery

Bericht door estherwijma » za 07 feb 2015 12:52

Volgens mij gaat het wel goedkomen met de maat als ik het zo lees!
Ik heb weleens een soft cuff te klein gemaakt...haha...heb ik ook nog op weten te lossen gelukkig, maar echt al doende leert men en nogmaals ik vind je cuff erg mooi geworden!
Groetjes Esther

lieveke Sieraden
Bead Fan
Berichten:314
Lid geworden op:do 18 jul 2013 07:53

Re: Eerste cuff Bead Embroidery

Bericht door lieveke Sieraden » za 07 feb 2015 13:02

Je bent wel een beetje hard voor jezelf. Dit is pas je eerste cuff!
Ik vind je kleuren en plaatsing van de kralen en cabs erg mooi. Van elk sieraad dat je maakt leer je weer. Niet meteen opgeven als het niet is geworden wat je voor ogen had. Gewoon wat je anders had willen/kunnen doen meenemen voor de volgende keer, en dan gaat het steeds beter.

Gebruikersavatar
JMHols
Bead Monster
Berichten:4783
Lid geworden op:do 14 apr 2011 21:12

Re: Eerste cuff Bead Embroidery

Bericht door JMHols » wo 11 feb 2015 11:00

Hij is prachtig. Jammer dat hij niet past, maar er zijn toch wel mensen met een dikkere pols. En anders toch eens kijken of je hem kleiner kunt maken, hij is het waard, om wat aan te passen. Hij is zo mooi!!

Gesloten