17-7 Oorbellen make-over
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- Kikkertje
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Ik had nog van die oorbellen liggen, waar ik niet tevreden over was. En omdat ik een paar markten had, was ik bezig met alle oorbellen op displays te hangen en toen kwam ik ze weer tegen. En ineens kreeg ik een idee: ik gebruik de bedel ondersteboven. Zo gezegd, zo gedaan. In het midden staat nog een paar oorbellen zoals ze waren, er omheen de oorbellen die een make-over hebben ondergaan. Ze zijn wel wat langer geworden, maar ik vind ze zo een stuk leuker.

Groetjes, Marjan
Re: 17-7 Oorbellen make-over
Goed bedacht. Groetjes Katelijne
Ja, de nieuwe versie is mooier, mee eens.
Fijn dat het toch nog goed gekomen is en dat je er nu tevreden over bent. Succes met de markt.
Groet van Karin.
Groet van Karin.
- SandraM
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Leuke bellen!