23/4/14. armband fotoshoot.

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gesloten
riiann15
Bead Reader
Berichten:17
Lid geworden op:zo 11 dec 2011 17:36
23/4/14. armband fotoshoot.

Bericht door riiann15 » wo 23 apr 2014 16:05

Afbeelding

Ik ben bezig met een gloednieuwe website, en heb de foto's afgelopen weekend gemaakt.
Dit is een armband met suede leer, sea glass beads, zoetwaterpareltje en bedeltjes.

Ben benieuwt wat jullie vinden van de foto.

Gebruikersavatar
estherwijma
Bead Monster
Berichten:5644
Lid geworden op:vr 12 sep 2008 12:52
Locatie:Wijk bij Duurstede

Re: 23/4/14. armband fotoshoot.

Bericht door estherwijma » wo 23 apr 2014 17:55

leuke armband! wat betreft de foto, ik vind hem leuk, maar ik vind de armband te weinig opvallen. Zelf fotografeer ik een armband weleens om de pols, maar dan wel close-up, dus met het grootste gedeelte van de hand en arm weg. Hopelijk heb je er wat aan! Succes iig met je site!
Groetjes Esther

Csillag
Bead Fan
Berichten:310
Lid geworden op:ma 02 dec 2013 16:19
Locatie:België

Re: 23/4/14. armband fotoshoot.

Bericht door Csillag » wo 23 apr 2014 20:14

Leuke foto maar ik moet toch Esther bijtreden. Misschien een idee om je strand-foto te houden en er een in close up bij te plaatsen. (leuke armband ook)

Gebruikersavatar
Kikkertje
Bead Hysteric
Berichten:3130
Lid geworden op:za 03 mei 2008 16:30
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Re: 23/4/14. armband fotoshoot.

Bericht door Kikkertje » do 24 apr 2014 12:23

Mee eens met de voorgaande dames. De aandacht wordt naar de hand getrokken. Ik denk dat dat komt omdat de hand centraal in de foto staat en niet de armband. Ik zou de foto uitsnijden, zodanig, dat de armband centraal in de foto staat en het grootste deel van de hand eraf snijden.

De armband komt wel heel mooi uit zo, dus zou de foto zeker gebruiken. Beetje mee experimenteren denk ik.
Groetjes, Marjan

Gebruikersavatar
nienkesieraden
Bead Fanatic
Berichten:1775
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 19:23
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: 23/4/14. armband fotoshoot.

Bericht door nienkesieraden » za 26 apr 2014 22:03

Ik vind de foto juist leuk. Doet me denken aan de fotos van la mariposa blanca. Die hebben ook altijd van die mooie, leuke fotos. Ik zou hem juist zo laten. Dat geeft er wat meer sfeer en persoonlijkheid aan. Mooie armband ook!

Gebruikersavatar
Ingeborg76
Bead Addict
Berichten:2383
Lid geworden op:vr 23 mar 2012 17:44
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Re: 23/4/14. armband fotoshoot.

Bericht door Ingeborg76 » zo 27 apr 2014 07:14

mooie armband maar hij komt niet echt tot zijn recht op deze foto....ben het met Esther eens in deze
Groetjes Ingeborg

Gebruikersavatar
Moniek74
Bead Intelligent
Berichten:1382
Lid geworden op:di 20 nov 2012 21:58
Locatie:Harderwijk
Contacteer:

Re: 23/4/14. armband fotoshoot.

Bericht door Moniek74 » zo 27 apr 2014 07:16

Zoveel mensen, zoveel meningen. Volgens mij is er geen goed of fout hier. Wat wel belangrijk is, is dat je je vantevoren afvraagt: wat wil ik precies bereiken met mijn foto? Wil je sec laten zien hoe de armband eruit ziet en waar deze uit bestaat? Of wil je een gevoel oproepen/sfeer creëren rondom je sieraden? Want dan is de armband niet het belangrijkste in de foto.... Kan ook nog om de fotografie alleen gaan, waarbij je laat zien dat je creatieve uitsneden kunt maken etc. Als ik nu naar je foto kijk (en even niet zou weten dat ik op een sieraden of kralenplatform zat) zou ik denken dat je een manicuresalon of nailstudio hebt. Prachtige hand met mooie nagels. Mooi naturel met matchend armbandje dat subtiel aanwezig is. De aandacht wordt - voor mij - naar de hand en vingers getrokken en niet in eerste instantie naar de armband. Neemt dus niet weg dat ik je armbandje zeker mooi vind!
Hartelijke groet van Moniek

Gesloten