Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Hallo
hier is weer eens een armband gemaakt met
11/0 goudkleurige miyuki seed beads
4 mm donkerrode facet
4 mm goudklerige bicns
en Czechmates tila crystal beads
en een magneet slotje
Hij is 7,20 inkoop wat zou hij dan als verkoop kunnen
Dat is een heel mooie. Mooi patroon maar ook heb je mooie kleuren bij elkaar gedaan. Zelf had ik er nooit wit bij gedaan en toch staat dat juist heel mooi.
Heel mooi! Ik vraag altijd 3 keer de inkoopprijs van mijn sieraad en dan afgerond. Dus drie keer 7,20 is 21,60 dus dan zou ik er of 21,50 of 22 euro voor vragen. Dit i.v.m. belasting e.d. Stel je voor dat je wel goed blijft verkopen en je verdient zoveel bij (gaat 5 jaar terug) dat je belasting moet afdragen, dan zou het zonde zijn als je sieraad niks meer aan winst op zou leveren.
Als je niet zo bang ben voor de belasting kan je ook voor 2 keer de inkoopprijs verkopen