23/02 oorbellen met rhodonite.

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gebruikersavatar
katia
Bead Brilliant
Berichten:2518
Lid geworden op:wo 27 jun 2012 15:18
Locatie:belgie
Re: 23/02 oorbellen met rhodonite.

Bericht door katia » zo 24 feb 2013 17:10

Allemaal hartstikke bedankt.Ik heb enkele collega's die me wat duwen voor op markten en zo te gaan staan .Maar ik ben daar ook niet aan.ja zoals er hier al mensen zeggen ,ze willen bijna alles gratis .Maar ik wil nu ook pérsé niet alles verkopen ,maar toch een beetje .Want ook gewoon voor het budget en ook omdat ik zoooooooveel al liggen heb.Zo 140 kettingen ,45 armbanden en noem maar op.Mijn doos wordt teklein.Heb heel veel succes met de strikjesoorbellen.Maar ja ,het is mijn hobby en gaat daarom niet stoppen hoor.Ik heef er nu en dan ééntje weg als cadeautje.Faceboek heb ik ook niet.Heb wel een blog,maar die is vol met reclame.(gratis).Heb als eens gekeken om een andere ,maar de betalingsmethode ga niet voor mij.(idial,mastercard enz...)Weet er iemand misschien een andere waar ik via overschrijving of pay-pal kan betalen?
Groetjes aan iedereen.
Katia.
Afbeelding

Gebruikersavatar
estherwijma
Bead Monster
Berichten:5644
Lid geworden op:vr 12 sep 2008 12:52
Locatie:Wijk bij Duurstede

Re: 23/02 oorbellen met rhodonite.

Bericht door estherwijma » zo 24 feb 2013 19:46

Mooi bellen weer!! Ik zou dit zeker dragen!!
Groetjes Esther

Gebruikersavatar
moedertje
Bead Designer
Berichten:789
Lid geworden op:vr 07 okt 2011 14:56
Locatie:België
Contacteer:

Re: 23/02 oorbellen met rhodonite.

Bericht door moedertje » zo 24 feb 2013 21:34

Die zijn toch echt weer heel mooi.

rietrutten
Bead Fan
Berichten:382
Lid geworden op:ma 05 mar 2012 20:37
Locatie:Betuwe
Contacteer:

Re: 23/02 oorbellen met rhodonite.

Bericht door rietrutten » ma 25 feb 2013 13:13

Had deze nog niet gezien. Ik vind ze heel mooi; mooi gemaakt en mooie stenen, daar houd ik van!

Gesloten