16/02 Geel en Rood

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gesloten
Tiuri
Bead Designer
Berichten:871
Lid geworden op:vr 16 jul 2010 15:05
Locatie:Barneveld
Contacteer:
16/02 Geel en Rood

Bericht door Tiuri » za 16 feb 2013 15:20

Ha allemaal,

Geel van de ketting, rood van schaamte.
Mijn geliefde forum gewoon zo'n 4 maanden niet bezoeken. Ik heb niet alle berichtjes terug gelezen maar ga weer proberen om alles te volgen. Het is al vaker gebeurd dat ik lange tijd afwezig ben geweest, maar nu ga ik écht, écht, écht m'n leven beteren.

Laat ik ook maar meteen wat zien. Ik ben de laatste tijd ook niet heel actief met sieraden maken bezig geweest, maar vandaag kreeg ik inspiratie. Het is niet met kralen, maar een keertje met knopen, als in knopen die je op kleren naait. Ik ben een beetje fanatiek die dingen gaan sparen omdat ik gezien heb wat voor leuke dingen je er allemaal mee kunt. Heel veel heb ik er nog niet mee gedaan, maar hier is dus iets. Samen met jasseron en ringetjes is het deze ketting geworden:

Afbeelding

Liefs Mirjam
When life gives you cold feet, put on some socks

Cariina-
Bead Believer
Berichten:247
Lid geworden op:do 20 dec 2007 20:48
Locatie:Bilthoven
Contacteer:

Re: 16/02 Geel en Rood

Bericht door Cariina- » za 16 feb 2013 22:50

Welkom terug dan maar :). Ik vind het sieraad een beetje leeg, zou er zelf nog iets van een leuk lintje ofzo aan hangen.

Vengy
Bead Fanatic
Berichten:1802
Lid geworden op:zo 01 nov 2009 14:56

Re: 16/02 Geel en Rood

Bericht door Vengy » za 16 feb 2013 23:02

helemaal leuk zo en lekker zomers kleurtje
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."

Gebruikersavatar
sannie25
Bead Lover
Berichten:466
Lid geworden op:ma 05 nov 2012 22:11
Contacteer:

Re: 16/02 Geel en Rood

Bericht door sannie25 » za 16 feb 2013 23:31

welkom terug en wat een zonnige kleurtjes, mooi gedaan

Tiuri
Bead Designer
Berichten:871
Lid geworden op:vr 16 jul 2010 15:05
Locatie:Barneveld
Contacteer:

Re: 16/02 Geel en Rood

Bericht door Tiuri » ma 18 feb 2013 11:41

Dankjulliewel:-)
@Cariina: Bedankt voor de tip. Ik weet niet of ik het ga doen, maar het is zeker een bruikbaar idee.
When life gives you cold feet, put on some socks

Gesloten