Het is een hele tijd geleden dat ik iets van mezelf heb laten zien, lekker druk gehad. Maar wel netjes elke week gestemd en anderen hun geweldige

Omdat wij Kerst niet uitgebreid vieren kon ik vandaag weer eens aan de slag met kralen die ik nog had liggen. Het is een lange ketting (85cm, exclusief verlengketting) van natuursteen kralen (waaronder hematiet) met daaraan een hematiet cab omringd door miyuki en tjechische kralen. Het is een soort muntketting geworden, bijna dan...

Ik moet wel nog wat meer oefenen in het omkralen van de cab. Je ziet het niet goed, maar de cab is niet strak ingekraald waardoor het soms een vreemd ovaaltje wordt. Weer een goed excuus om naar de natuursteen winkel hier om de hoek te gaan. En dan de volgende keer toch proberen om van het "rondje" af te wijken, waarschijnlijk loop ik daarom ook steeds vast in mijn cuff. Ik denk er te hard over na...
Nu ben ik begonnen aan (helemaal geinspireerd door katia haar geweldige armband) aan een capri. Het valt niet mee om met zo'n enorme lange draad te werken. Een soort in de knoop, uit de knoop. Respect voor iedereen die dit knooploos kan doen, haha...
Fijne feestdagen voor allen.