19/12 mobiel hoesje roze/paars

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gebruikersavatar
hadewijch
Bead Chatter
Berichten:3794
Lid geworden op:zo 25 jul 2004 09:44
Locatie:Boechout-Belgie
Re: 19/12 mobiel hoesje roze/paars

Bericht door hadewijch » do 20 dec 2012 14:05

Zina schreef:DoraM, ik ga je raad meteen opvolgen! :D Ik heb dat toevallig in huis dus ik ga het zeker proberen! Ik schaam me dood, de buurman vertelde me dat hij al een week wakker ligt van mijn gekuchel :( Ik ga het zometeen doen voor ik op bed ga en dan laat ik het je weten of het gewerkt heeft!

missxhien nog een type...die hielp bij mij
vapo vicks aan je voetzolen smeren juist voor je gaat slapen en daar een sok overdoen....
hielp bij mij hoor want mijn man werd gk van mijn hoesten...
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

Gebruikersavatar
Zina
Bead Intelligent
Berichten:1304
Lid geworden op:za 10 sep 2011 13:03
Locatie:Drachten
Contacteer:

Re: 19/12 mobiel hoesje roze/paars

Bericht door Zina » do 20 dec 2012 15:53

Hahahah ik zou bijna denken dat jullie me voor de gek houden met al die gekke middeltes :lol:

Ja ik heb de noodmuskaat willen proberen, maar in geen velde of wegen heb ik de vaseline kunnen vinden. Vandaag maar even een pote halen.

Wat wel geholpen heeft is iets wat ik midden in de nacht maar even gegooled heb :P Toco talin! Dat had ik toevallig naast mijn bed staan en daar heb ik gewoon 3 druppeltes van ingenomen. Nou het heeft zeker geholpen! Ik heb stukken minder gehoest!

Maar vicks op je voetzolen? Hahah :lol: Nou die is ook het proberen waard natuurlijk haha :P
Altijd aan het kralen...

Gebruikersavatar
SeaBeads
Bead Addict
Berichten:2015
Lid geworden op:do 16 aug 2012 20:40
Contacteer:

Re: 19/12 mobiel hoesje roze/paars

Bericht door SeaBeads » za 22 dec 2012 00:30

Ha Zina,

Wat een prachtig hoesje. Ik heb je tutorial bekeken. Ik vind ze zo duidelijk en leuk. Jammer dat je jou niet ziet bewegen en je stem hoort. Dat komt misschien later nog eens.

Het grappige is dat ik me nooit in embroidery zou verdiepen en er nu toch, door jouw tutorial, een tipje van de sluier opgelicht is. Bedankt daarvoor.

Groeten van Karin.

createss
Bead Designer
Berichten:827
Lid geworden op:zo 02 jul 2006 15:51

Re: 19/12 mobiel hoesje roze/paars

Bericht door createss » za 22 dec 2012 09:43

Super idee en leuke uitvoering!!
Handig zo'n tutorial :idea:

Gebruikersavatar
Zina
Bead Intelligent
Berichten:1304
Lid geworden op:za 10 sep 2011 13:03
Locatie:Drachten
Contacteer:

Re: 19/12 mobiel hoesje roze/paars

Bericht door Zina » za 22 dec 2012 12:31

@seabeads, Ik ga in de toekomst wel filmpjes met stem maken zegmaar, maar ik heb op dit moment nog geen video camera. En daar zal ik dus eerst een tijdje voor moeten sparen. Ik hoop dat ik er een kan kopen na mijn verjaardag in april :D
Altijd aan het kralen...

Gesloten