Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1ste foto van de armband is helemaal in fimo op elastiek geregen, 2de foto: zijn alle kralen in fimo gemaakt en de 3de foto zijn alleen de gevlamde kralen gemaakt in fimo aangevuld met blauwe glasparels.
Gaaf! Ze worden steeds mooier. En ze zijn nu ook een stuk gelijkmatiger van vorm.
Ik heb me er nog eens in verdiept en tijdens het speuren vond ik nog een ander product: epoxy clay. Dat zou voor mij ideaal zijn omdat je er geen oven voor nodig hebt. Ik blijf leren, het is eindeloos..........