Green Hindia

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
saskiab
Bead Starter
Berichten:58
Lid geworden op:ma 23 mar 2009 14:40
Re: Green Hindia

Bericht door saskiab » do 04 okt 2012 16:07

wauw! :applaus:
een mens lijd het meest aan het lijden dat hij vreest

Afbeelding

CreaJet
Bead Interested
Berichten:195
Lid geworden op:zo 27 feb 2011 12:19

Re: Green Hindia

Bericht door CreaJet » do 04 okt 2012 16:43

katia schreef: Dat was zeker niet kwalijk bedoeld.Ik wilde gewoon maar zeggen aan mensen die denken omdat ze geen Engels kunnen lezen dat ze het moeten opgeven.Als ik daar iemand mee pijn gedaan heb ,mijn excuses :oops: Sorry echt!!! :(
De volgende keer siteer ik dat niet meer .Zet gewoon mijn foto erop.
Met deze toch allemaal bedankt voor jullie moie reactie's.
Groetjes Katia
Je hebt mij er niet mee gekwetst hoor en nogmaals je mag ook trots zijn dat je het zo (zonder Engels te kunnen lezen) klaar gespeeld hebt.
En dat je dát wil laten weten begrijp ik. Dat is ook een stimulans voor anderen om je niet te laten blokkeren door de taal.
Het kwam alleen zo raar op mij over, dat ik het wel wilde zeggen.
En je hoeft om mij de tekst volgende keer echt niet achterwege te laten en alleen een foto plaatsen, dat zou te zot zijn. :wink:
Groetjes Henriëtte

Gebruikersavatar
katia
Bead Brilliant
Berichten:2518
Lid geworden op:wo 27 jun 2012 15:18
Locatie:belgie

Re: Green Hindia

Bericht door katia » do 04 okt 2012 17:51

Dank u wel Henriette voor je begrip.
Groetjes Katia :wink:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Daphne_B
Bead Lover
Berichten:440
Lid geworden op:di 15 feb 2011 09:23
Locatie:Den Haag

Re: Green Hindia

Bericht door Daphne_B » vr 05 okt 2012 10:22

De ketting is heel mooi geworden en ik vind de kleur van de parels ook supermooi!

Maar ik was dus degene aan wie je toen de vraag stelde en van wie je (ietsje later) antwoord kreeg. Zoals je het nu neerzette leek het alsof ik je afgeraden had om het patroon te kopen omdat je geen engels kon en dat was absoluut niet zo!
Jij moet lekker doen wat je zelf wilt met patronen e.d., maar als je iemand iets vraagt en ik de moeite neem om mee te denken en antwoord te geven, maar het is natuurlijk mijn mening (ik vond het patroon lastig en de tekeningen dus niet zo duidelijk, maar dat kan dus absoluut aan mij liggen :mrgreen: ), vind ik het niet zo netjes op de manier waarop je het neergezet had.

Dus als jij er prima uitkomt e.d. met de tekeningen en in het engels heel fijn, maar als je iemand om haar mening vraagt moet je het niet later negatief uitleggen.

Je hebt me er géén pijn mee gedaan, maar het irriteerde me wel eerlijk gezegd!

Succes met je verdere sieraden.
Groetjes,
Daphne

Gebruikersavatar
kralenliesje
Bead Professional
Berichten:1503
Lid geworden op:zo 08 mar 2009 21:16
Contacteer:

Re: Green Hindia

Bericht door kralenliesje » vr 05 okt 2012 14:51

Mooie ketting!! :(L)

Renee1988
Bead Starter
Berichten:56
Lid geworden op:wo 02 mar 2011 11:47

Re: Green Hindia

Bericht door Renee1988 » za 06 okt 2012 08:35

Heeeel goed gelukt!

Gesloten