Heb hem zelf wat groter gemaakt.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden want ik was er niet van overtuigd met de kleuren.
Groetjes Katia.
Dat was zeker niet kwalijk bedoeld.Ik wilde gewoon maar zeggen aan mensen die denken omdat ze geen Engels kunnen lezen dat ze het moeten opgeven.Als ik daar iemand mee pijn gedaan heb ,mijn excusesCreaJet schreef:Mooie ketting!
Wat ik een beetje raar vind is dat je er bij vermeld dat je afgeraden is om het patroon te kopen omdat het te moeilijk ging worden. Desbetreffende persoon gaf aan dat zij het niet zou doen, omdat zij het een lastig patroon vond.
Je vroeg namelijk zelf om advies of het wel te doen was omdat jij geen engels kon lezen.
Dus logisch dat adviseert wat zij ervan vind, toch? En de keuze wat dan te doen is aan jou.
Je zal er waarschijnlijk mee bedoelen dat het je toch gelukt is, ondanks dat het patroon als moeilijk betilteld wordt.
En je mag er zeker trots op zijn dat je het aan de hand van de plaatjes klaar hebt gekregen!
Nu komt het alleen heel lullig over voor diegene die je adviseerde...dat wilde ik gewoon ff zeggen.
Maar nogmaals hij ie erg mooi. (Ik heb hem zelf ook liggen maar ben te druk met andere dingen. Hij staat bovenaan de todolijst!)
Kikkertje schreef:Ik vind je uitleg niet zo negatief hoor, je laat gewoon merken dat je er trots op bent dat het je ondanks het Engels, toch gelukt is. En gelukt is het zeker! Wat een mooi sieraad.