9-5 Bezig bijtje

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gesloten
CreaBecca
Bead Interested
Berichten:127
Lid geworden op:vr 10 feb 2012 00:56
Locatie:Tilburg
Contacteer:
9-5 Bezig bijtje

Bericht door CreaBecca » wo 09 mei 2012 18:17

Ik heb de opdracht gekregen om een leuk setje te maken voor een meisje van 8 en de enige vastigheid was "iets met rood"

Ik heb alleen helemáál geen verstand van kinderen en vraag me af of dit niet wat te kinderachtig is?

Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
evelienzoer
Bead Professional
Berichten:1515
Lid geworden op:zo 10 okt 2010 22:39
Locatie:Oude Pekela
Contacteer:

Re: 9-5 Bezig bijtje

Bericht door evelienzoer » wo 09 mei 2012 18:28

Heb net mijn dochter van 9 gevraagd en zij zou het zo dragen. "Heel leuk" was haar commentaar :D

KimLee
Bead Believer
Berichten:206
Lid geworden op:di 27 mar 2012 18:41
Contacteer:

Re: 9-5 Bezig bijtje

Bericht door KimLee » wo 09 mei 2012 18:41

Ik denk dat het echt aan het type meisje ligt, want ik denk dat mijn dochter het wel een beetje kinderachtig had gevonden, niet dat zij het zou zeggen als ze het zou krijgen hoor, maar Ik heb ook een beetje een aparte dochter..

Ik denk dat als je die bijen er af zou halen en een paar leuke kralen (evt met bling) er voor terug zou zetten, dat die dan beter bij een meisje van 8 zouden passen..

Maar nogmaals.... het ligt echt aan het type meisje...
Liefs,
Kimmie

Gebruikersavatar
estherwijma
Bead Monster
Berichten:5644
Lid geworden op:vr 12 sep 2008 12:52
Locatie:Wijk bij Duurstede

Re: 9-5 Bezig bijtje

Bericht door estherwijma » wo 09 mei 2012 18:51

Het is een leuk setje, maar ik ben het wel een beetje met kimlee eens, hoewel het echt per meisje verschilt idd
Groetjes Esther

OrnamentoPuella
Bead Dreamer
Berichten:691
Lid geworden op:za 28 apr 2012 08:16

Re: 9-5 Bezig bijtje

Bericht door OrnamentoPuella » wo 09 mei 2012 19:21

Mij lijkt het wel leuk. Zo van die bedeltjes met bijtjes. :D Maar ja, ik ben dan ook nog maar een kind hè. :roll: :D

Het ligt natuurlijk een beetje aan haar karakter hè, maar ik denk toch niet dat zo'n meisje zo snel zal zeggen dat ze het te kinderachtig vind ofzo. Volgens mij is het gewoon al leuk op zich om zo'n setje te krijgen! :wink:
Carpe Diem
Leer uit je fouten

Gebruikersavatar
JMHols
Bead Monster
Berichten:4783
Lid geworden op:do 14 apr 2011 21:12

Re: 9-5 Bezig bijtje

Bericht door JMHols » wo 09 mei 2012 22:04

Erg leuk, ik denk dat ze er dolblij mee is.

KimLee
Bead Believer
Berichten:206
Lid geworden op:di 27 mar 2012 18:41
Contacteer:

Re: 9-5 Bezig bijtje

Bericht door KimLee » wo 09 mei 2012 22:44

OrnamentoPuella schreef:Mij lijkt het wel leuk. Zo van die bedeltjes met bijtjes. :D Maar ja, ik ben dan ook nog maar een kind hè. :roll: :D

Het ligt natuurlijk een beetje aan haar karakter hè, maar ik denk toch niet dat zo'n meisje zo snel zal zeggen dat ze het te kinderachtig vind ofzo. Volgens mij is het gewoon al leuk op zich om zo'n setje te krijgen! :wink:
Nee natuurlijk doen ze dat niet, dat zou mijn dochter ook nooit doen, maar ik denk zelf dat het wel erg leuk zou zijn als ze het ECHT zou dragen, en dat het sieraad niet in het sieraden kistje verdwijnt, dat zou toch zonde zijn... tenminste dat vind ik...
Liefs,
Kimmie

OrnamentoPuella
Bead Dreamer
Berichten:691
Lid geworden op:za 28 apr 2012 08:16

Re: 9-5 Bezig bijtje

Bericht door OrnamentoPuella » do 10 mei 2012 15:52

Ja, dat wel. En wacht voor de rest gewoon af. :)
Carpe Diem
Leer uit je fouten

Gesloten