Yes, het boek is binnen, dus gelijk maar begonnen met de hanger op de cover.

Via internet bij bookdepositoryNetty schreef:Waar hebben jullie het boek besteld??
Ik ook!Estrid schreef:Via internet bij bookdepositoryNetty schreef:Waar hebben jullie het boek besteld??
Ik heb het boek even geleden besteld, maar toen was het nog niet uitgegeven. Deze week kreeg ik een bericht dat het boek verzonden mag worden en nu is het onderweg. Dus als het goed is heb ik het begin volgende week binnen.Netty schreef:Duurde de levering lang??
Ik had het als pre-order besteld. Nadat ik bericht gehad dat de uitgave vrijgegeven werd, duurde het een week voordat ik hem ontving.Netty schreef:Duurde de levering lang??
Ik heb het boek daar ook besteld, maar ik dacht dat hij vanaf 1 mei pas werd uitgegeven?Estrid schreef:Via internet bij bookdepositoryNetty schreef:Waar hebben jullie het boek besteld??
hij is blijkbaar vervroegd vrijgegevenKimj125 schreef:Ik heb het boek daar ook besteld, maar ik dacht dat hij vanaf 1 mei pas werd uitgegeven?Estrid schreef:Via internet bij bookdepositoryNetty schreef:Waar hebben jullie het boek besteld??