13/03 Naamarmband
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- pennezakske
- Bead Reader
Ik heb voor het eerst een naamarmbandje gemaakt, de naam van m'n vriend staat erop

Re: 13/03 Naamarmband
Mooi, denk ik. De foto is een beetje vaag.... maar ik zie de naam
Leuk dus
Leuk dus
Groetjes Ellen.
- moedertje
- Bead Designer
- Contacteer:
lief.
Mooi.
- estherwijma
- Bead Monster
Heel leuk!! Heb je dat in peyotestich gemaakt? Lijkt me leuk om zoiets nog eens voor mijn hondje te maken!
Groetjes Esther
Leuk gedaan 
-
ellybudding
- Bead Hysteric
- Contacteer:
leuk!
groetjes
Elly
groetjes