23/10 Snowy oorbellen
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Voor het eerst een paar rivoli's omrand, beetje opletten
maar uiteindelijk wel gelukt, en daar heb ik deze oorbellen van gemaakt. Helemaal gemaakt met swarovski's, dus lekker bling. Ik vind het zelf net een paar sneeuwballetjes geworden....

Groetjes,
Daphne
Daphne
-
Alexandra Jewels
- Bead Starter
-
Kralenbloempje1
- Bead Professional
Re: 23/10 Snowy oorbellen
Oh wat een leukerds!
Ben laatst 3 dagen bezig geweest om rivoli's te omranden, en het lukt mij nog steeds niet
Ben laatst 3 dagen bezig geweest om rivoli's te omranden, en het lukt mij nog steeds niet
kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven
- evelienzoer
- Bead Professional
- Contacteer:
Heel erg mooi Daphne !!
Prachtig Daphne 
OOh, prachtig! Heb je dit helemaal zelf bedacht of is het een patroon? ALs het een patroon is zou ik wel graag willen weten waar die te kopen/downloaden is.
wauw heel mooi 
geniet elke dag van het leven, haal er elke dag wat moois uit!
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
-
jolanda1982
- Bead Dreamer
Hardstikke mooi 
Het is geen vast patroon, maar ik heb deze 'werkinstructie' gebruikt om de rivoli te omranden en dan zelf er nog wat leuks omheen maken.JMHols schreef:OOh, prachtig! Heb je dit helemaal zelf bedacht of is het een patroon? ALs het een patroon is zou ik wel graag willen weten waar die te kopen/downloaden is.
http://whimbeads.com/cart.asp?pg=classroom_rivolibezel" onclick="window.open(this.href);return false;
(het is een gratis tut van whimbeads.com, dus ik denk wel dat ik deze hier mag plaatsen...
Voor deze oorbellen heb ik een 14 mm rivoli (omranden met 36 11/0 delica's)gebruikt, 15/0 seed beads en 3 mm swarovski bicones.
Vooral tussendoor draad goed strak blijven aantrekken en dan komt het wel goed. Heb er eentje moeten uithalen en daarna ging het beter
Groetjes,
Daphne
Daphne
-
DarkYuna
- Bead Interested
- Contacteer:
wauw mooi hoor!