11-09-2011 pareltjes met miyuki's
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
er zitten ca. 1000 kralen in. Hij was al even af, maar heb er gisteren het slotje pas aangemaakt. Ik wilde eigenlijk kapjes erbij, maar was wat laks met bestellen dus nu maar zo afgewerkt 

- Bijlagen
-
- 20110911 parels met gouden miyuki's.jpg (7.34KiB)2132 keer bekeken
Laatst gewijzigd door claudy op ma 12 sep 2011 12:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Carpe Diem, haal er uit wat er in zit!
Re: 11-09-2011 pareltjes met miyuki's
Prachtig!
schitterend
Sorry, maar ik kan m niet zo goed zien, de foto is nogal klein. Hij lijkt me wel heel mooi trouwens.
Heb hem nu wel goed geupload maar ik krijg hem helaas niet groter 
JMHols schreef:Sorry, maar ik kan m niet zo goed zien, de foto is nogal klein. Hij lijkt me wel heel mooi trouwens.
Carpe Diem, haal er uit wat er in zit!
jammer inderdaad dat de foto niet groter is te zien...zo te zien is het een plaatje van een armband.
vicky
vicky