Blue Nordic Island 9-8
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Laatst gewijzigd door Krista op di 09 aug 2011 14:15, 1 keer totaal gewijzigd.
glass is hot
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Re: Blue Nordic Island 9-8
Coool leuk bedacht!
Armband zelf ook gemaakt? Geinspireerd door je vakantie zeker? 

Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

't Armbandje.. ik geef toe... niet zelf gemaakt (toekomst plannen zijn er wel, maar eerst ff dat atelier ingericht krijgen!!!)
glass is hot
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Super! Fijn dat je het leuk hebt gehad!Krista schreef:![]()
Ja klopt Sandra! De natuur in Noorwegen heeft deze tinten.. GE_WEL_DIG zo mooi als het daar is.
't Armbandje.. ik geef toe... niet zelf gemaakt (toekomst plannen zijn er wel, maar eerst ff dat atelier ingericht krijgen!!!)

Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie
Heb je ook een fijne vakantie gehad??

Kijk dat is leuk als je er weer ideeen van krijgt! Zo staat ie in de shop 'kaal', 't model kun je natuurlijk ook van zilver smeden en allerlei variaties op maken

glass is hot
mooi
leuke kleuren ook!
ik heb wel 1 tip (eigenlijk ook heel klein beetje verzoek): we willen graag dat de foto's bij de topics altijd erop kunnen blijven. Je kan het het beste uploaden via upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; (dan doet het ook automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd. Je had het nu gepost onder subforum wekelijkse wedstrijd maar dan doet het nog niet automatisch mee, het doet alleen automatisch mee als het is geupload via dat formulier. Overigens heb ik het nu verplaatst naar het juiste subforum 'show je eigen sieraden'). Mocht je niet mee willen doen met de wedstrijd dan wordt het op prijs gesteld als het op 'n eigen site gezet wordt, omdat (iig vroeger) sommigen last hebben van gratis sites zoals imageshack en het daar ook niet altijd op zal blijven, we houden de topics graag compleet.

ik heb wel 1 tip (eigenlijk ook heel klein beetje verzoek): we willen graag dat de foto's bij de topics altijd erop kunnen blijven. Je kan het het beste uploaden via upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; (dan doet het ook automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd. Je had het nu gepost onder subforum wekelijkse wedstrijd maar dan doet het nog niet automatisch mee, het doet alleen automatisch mee als het is geupload via dat formulier. Overigens heb ik het nu verplaatst naar het juiste subforum 'show je eigen sieraden'). Mocht je niet mee willen doen met de wedstrijd dan wordt het op prijs gesteld als het op 'n eigen site gezet wordt, omdat (iig vroeger) sommigen last hebben van gratis sites zoals imageshack en het daar ook niet altijd op zal blijven, we houden de topics graag compleet.
-
- Bead Interested
- Contacteer:
Héél mooi. Waar kan ik die metalen armband kopen?
Ha Sandra, ik vergeet het x op x weer via de .php te uploaden. Heb 't gewijzigd en geupload via de upload.php. Snap wat je bedoeld, lastig als je ineens een foto niet kunt terughalen. Heb ik het zo juist gedaan?Sandra schreef:mooileuke kleuren ook!
Grtjs! Krista
Laatst gewijzigd door Krista op di 09 aug 2011 14:20, 2 keer totaal gewijzigd.
glass is hot
-
- Bead Producer
- Contacteer:
Eindelijk eens wat nieuws !!!!
Helemaal geweldig, en hele mooie kleurencombi

Helemaal geweldig, en hele mooie kleurencombi

Irene van der Maas
Erg mooi geworden krista!
Groetjes Anne
Groetjes Anne
http://www.kijkglaswebshop.nl" onclick="window.open(this.href);return false;rafael schreef:Héél mooi. Waar kan ik die metalen armband kopen?
glass is hot
Perfect gecorrigeerd
ter info: via http://www.kralen.com" onclick="window.open(this.href);return false; -> tips -> voorbeelden kunnen de geuploadde foto's ook bekeken worden, op http://www.kralen.com/Tips/Voorbeelden/ ... aam=Krista" onclick="window.open(this.href);return false; kun je al jouw geuploadde creaties bekijken.

Nooit geweten dat dat er was
, wat leuk! Kijk zo leer je nog eens wat 

glass is hot
- SandraM
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Mooi en origineel!
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer: