02.08.2011 Eerste Cabochonarmband, erg teleurstellend :-(

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
sanegdokter
Moderator
Contacteer:

Re: 02.08.2011 Eerste Cabochonarmband, erg teleurstellend :-(

Bericht door sanegdokter » wo 03 aug 2011 13:15

You're very welcome! Succes! [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

SandraM
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door SandraM » wo 03 aug 2011 15:42

Ik gebruik soms ook donkergrijs lacy stiff stuff als ik wat donkerdere kraaltjes gebruik. Werkt ook prima!

estherwijma
Bead Monster

Bericht door estherwijma » wo 03 aug 2011 18:45

Ik kan me bij de rest aansluiten, het is een hele mooie armband! En alles wat je nu minder goed vond gaan, gaan de volgende keer wel goed! Al doende leert men! Gelukkig geef je niet op en ga je weer een volgende maken! SUCCES!!! :applaus:
Groetjes Esther

Jomi
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Jomi » wo 03 aug 2011 19:08

Ik heb (veel!) minder goede eerste pogingen gezien! Ik wil je echt niet sparen ( [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img] :wink:) maar ik vind 'm ZEKER niet teleurstellend en gewoon mooi! Ook je gebruikte kleuren. Gewoon vol goede moed aan die tweede beginnen en deze inderdaad over een weekje of zo weer eens oppakken en ernaar kijken.

Het 'geen plan hebben' vind ik zelf juist heerlijk! Cabs plakken en gewoon heerlijk gaan kralen! Dat maakt het juist zo prettig om te doen naar mijn mening. Okee, de grote lijnen -ongeveer- in je hoofd hebben is wel een klein beetje een houvast.
Het opproppen van de kraaltjes is een kwestie van vaak doen. Op een gegeven moment weet je beter wat nog wel past of niet. Mijn advies is altijd: Als je twijfelt of er nog één of twee kraaltjes passen, altijd maar één doen!

Heel veel succes met die tweede (en hoeveel er nog gaan volgen. :wink:)

Capricus
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Capricus » do 04 aug 2011 08:01

Voor je eerste cabochon armband vind ik hem netjes geworden en mooi gelukt. Kan niet iedereen zeggen van een eerste cab sieraad :)
Als je kraaltjes oprijgt en dan direct naast je laatst opgeregen kraal je naald in de materialen steekt zou het (gevoel van) "proppen" misschien al verminderen?
Je weet nu in elk geval wat je een volgende keer graag anders wilt doen, dus dat is een mooie insteek voor de volgende :) Aan het werk zijn zonder vast ontwerp in je hoofd is niet erg, maar als jij liever met ontwerp werkt kan dat voor jou vervelend voelen. Maar het is niet erg hoor, gaandeweg je ontwerp uitdenken :)
Begrijpelijk als je niet zo blij bent met je eerste resultaat, dat je het niet weg wilt geven. De lezers vinden hem mooi, maar als jij er niet achter staat, fijn zelf houden (misschien ook leuk voor jezelf; dit was je "eerste cabochon creatie" denk je dan later )
groetjes, Capricus

Gesloten