Ster hanger

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gesloten
Gebruikersavatar
JMHols
Bead Monster
Berichten:4783
Lid geworden op:do 14 apr 2011 21:12
Ster hanger

Bericht door JMHols » zo 31 jul 2011 15:39

Deze ster hanger is naar het patroon van Ellad2, genaamd 'Silver Blue Star'. Ik heb hem gemaakt in het groen met gouden rand, nu staat die goudkleurige kraal steeds als zilver op de foto, als iemand een tip heeft hoe ik dat wel goed kan krijgen dan hoor ik het graag.

Afbeelding

scubadoo
Bead Designer
Berichten:809
Lid geworden op:zo 17 jan 2010 07:39

Re: Ster hanger

Bericht door scubadoo » zo 31 jul 2011 15:40

Ik zou het eens buiten proberen en dan zonder flits, maar ik kan zo ook wel zien dat hij leuk is hoor ;)

Gebruikersavatar
SandraM
Bead Hysteric
Berichten:3238
Lid geworden op:di 17 mei 2011 07:32
Locatie:Etten-Leur
Contacteer:

Re: Ster hanger

Bericht door SandraM » zo 31 jul 2011 16:46

mooi!

Gebruikersavatar
JMHols
Bead Monster
Berichten:4783
Lid geworden op:do 14 apr 2011 21:12

Re: Ster hanger

Bericht door JMHols » zo 31 jul 2011 21:32

scubadoo schreef:Ik zou het eens buiten proberen en dan zonder flits, maar ik kan zo ook wel zien dat hij leuk is hoor ;)
Ik heb het buiten gedaan, zonder flits. Maar, hihi is zie nu toch wel dat het goudkleurige kraaltjes zijn.

Gebruikersavatar
moisame
Bead Chatter
Berichten:3541
Lid geworden op:wo 02 sep 2009 21:30
Contacteer:

Re: Ster hanger

Bericht door moisame » ma 01 aug 2011 09:23

Prachtig!

Groetjes anne :byebye

Gesloten