Zeepkettingen
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Hallo,
Bijgaand eindelijk eens wat werk van mijzelf.
Dit is ter voorbereiding van een markt die ik 2 en 4 juni heb.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Gr. Jewel
Bijgaand eindelijk eens wat werk van mijzelf.
Dit is ter voorbereiding van een markt die ik 2 en 4 juni heb.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Gr. Jewel
- Bijlagen
-
- zeepkettingen
- DSCN4151.JPG (88.07KiB)3754 keer bekeken
Re: Zeepkettingen
Wat leuk!! ik ruik ze bijna door het scherm heen!! 

Wow wat zijn ze mooi 

"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."
Thanks, thanks, thanks!!
Hopelijk zijn ze op de markt op zo enthousiast.
Gr. Jewel
Hopelijk zijn ze op de markt op zo enthousiast.
Gr. Jewel
Wat ga je drvoor vragen ?
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."
Denk tussen de € 5,- en € 7,50 of is dit teveel?
Dat houten hart is het duurste.
Gr. Jewel
Dat houten hart is het duurste.
Gr. Jewel
Daar ga je ze makkelijk voor kwijt raken hoor. Ze zijn erg leuk!
Nee absoluut niet teveel hoor...
Goeie prijs hoor en erg leuke zeepkettingen! Mogen wij als insiders weten wat de productiekosten zijn?
Ik wil zelf ook wel eens zoiets gaan maken!

leuke zeepkettingen!
Groetjes Anne
Groetjes Anne

Nog even een vraag:
Mijn man vindt het hart met het houten hart erachter afschuwelijk.
Nu twijfel ik dus of ik voor de markt er meer zou maken want als ze niet lopen is dit natuurlijk zonde.
Graag jullie mening.
Gr. Jewel
Mijn man vindt het hart met het houten hart erachter afschuwelijk.
Nu twijfel ik dus of ik voor de markt er meer zou maken want als ze niet lopen is dit natuurlijk zonde.
Graag jullie mening.
Gr. Jewel
- naturalbeads
- Bead Fan
Juist wel meer maken!!!!!!!!!!
Ik vind ze erg leuk!!!!!!!!!!
Mag ik vragen waar je de hartzeepjes hebt gekocht?
Ik zoek ze ook nog.

Mag ik vragen waar je de hartzeepjes hebt gekocht?
Ik zoek ze ook nog.
Is die mal zeg... die zijn superrr heel apart.... maken die hap hoor en niet luisteren naar hem...
Toen ik naar de foto's keek vond ik juist die met het houten hart erachter heel mooi. Is weer eens wat anders. Dus gewoon meer maken zou ik zo zeggen.
Ja ik vind die juist ook erg leuk!