Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij
Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum
Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via
http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de
wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
-
meikje
- Bead Believer
-
Contacteer:
nieuwe rage? 04-04-11 roosringen
Bericht
door meikje » ma 04 apr 2011 12:10
Niet echt een kralenhoogstandje, maar toch wel erg leuke ringen ( al zeg ik het zelf )
Had wat op proef gekocht om te kijken of het wat zou zijn, en ben binnen 24 uur door de voorraad heen haha. Zou dit dan de nieuwe rage worden na de bloemoorbellen?

-
Tiuri
- Bead Designer
-
Contacteer:
Bericht
door Tiuri » ma 04 apr 2011 12:12
Ze zijn erg leuk, ik vind ze leuker dan de bloemoorbellen
Dus hoop dat dit ook een nieuwe rage wordt
![:P LOL [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]](./images/smilies/tongue3.gif)
When life gives you cold feet, put on some socks
-
EllenM
- Bead Interested
-
Contacteer:
Bericht
door EllenM » ma 04 apr 2011 12:14
Superleuk! Welke lijm heb je gebruikt?
-
Kralenbloempje1
- Bead Professional
Bericht
door Kralenbloempje1 » ma 04 apr 2011 12:27
Ze zijn leuk geworden!!
kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven
-
Vengy
- Bead Fanatic
Bericht
door Vengy » ma 04 apr 2011 12:34
Vind ze ook leuk, leuker dan de bloembellies ook...
ze doen alleen best groot aan !!!
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."
-
meikje
- Bead Believer
-
Contacteer:
Bericht
door meikje » ma 04 apr 2011 12:47
Vengy schreef:Vind ze ook leuk, leuker dan de bloembellies ook...
ze doen alleen best groot aan !!!
En dit is nog maar 22mm je hebt zo ook nog van 28 en 47!!mm maar dat werd me iets te gek haha. He ze ook van 10mm besteld voor oorbelletjes
En ik heb Hasulith sieradenlijm gebruikt
-
Jewel
- Bead Intelligent
-
Contacteer:
Bericht
door Jewel » ma 04 apr 2011 13:25
Hmmm.... lijkt op een versimpelde versie van mijn tutorial die ik bijna een jaar geleden schreef .... waar ik trouwens satijnen roosjes van 10mm gebruik, maar goed, heb ze ook al met Lucitebloemen gemaakt en die bloemen zijn dus niet zo groot en maken de ring fijntjes.
De gratis tutorial is hier te vinden:
http://mirlady.wordpress.com/2010/08/26 ... nderdelen/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hij is ook nog gepubliceerd op sieradenmagazine.nl en een PDF is gratis te downloaden op rijgpatronen.nl
Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!
-
estherwijma
- Bead Monster
Bericht
door estherwijma » ma 04 apr 2011 14:16
Ik vind ze erg leuk!
@Jewel, bedanky voor je titorial! enne...wat heb je een leuke spreuk onder je bericht staan

Groetjes Esther
-
Jewel
- Bead Intelligent
-
Contacteer:
Bericht
door Jewel » ma 04 apr 2011 20:45
estherwijma schreef:Ik vind ze erg leuk!
@Jewel, bedanky voor je titorial! enne...wat heb je een leuke spreuk onder je bericht staan

Speciaal om alle hobbyïsten een hart onder de riem te steken, want ik ben er inmiddels van overtuigd dat wij als hobbyïsten toch invloed hebben op bepaalde mode en hypes.
De "grote merken" kijken naar mijn idee zeker wel eens bij de "kleine hobbyïsten" af. Ik heb er al meer dan eens voorbeelden van gezien (helaas!)
Wat betreft de tut: Ik hoop binnenkort meer roosjes/bloemenringen hier te mogen bewonderen n.a.v. mijn tutorial.
Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!
-
inmydreams
- Bead Reader
-
Contacteer:
Bericht
door inmydreams » ma 04 apr 2011 22:31
Super !
Ik heb er ook al vele van gemaakt.
Inderdaad heel simpel maar zo mooi ....
Groetjes Miranda
-
Vengy
- Bead Fanatic
Bericht
door Vengy » ma 04 apr 2011 22:43
En dit is nog maar 22mm je hebt zo ook nog van 28 en 47!!mm maar dat werd me iets te gek haha. He ze ook van 10mm besteld voor oorbelletjes
Jeetje doe ik wel alleen kijken ernaar, want dat is niks voor mijn minivingertjes
Sorry Jewel maar die ring van jou heeft toch wel poepie meer uitstraling dan, ik zou dat niet gaan vergelijken
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."
-
vlinder79
- Bead Believer
-
Contacteer:
Bericht
door vlinder79 » ma 04 apr 2011 22:54
meikje schreef:Had wat op proef gekocht om te kijken of het wat zou zijn, en ben binnen 24 uur door de voorraad heen haha. Zou dit dan de nieuwe rage worden na de bloemoorbellen?

echt nieuw zijn ze niet - nederland loopt gewoon achter maar het mag voor mij best een nieuwe rage worden, alles beter dan die eeuwige b..l..o..e..m..oorbellen
mij doen ze erg denken aan het vr. geslachtsdeel wanneer ik er weer een paar zie....

-
Vengy
- Bead Fanatic
Bericht
door Vengy » ma 04 apr 2011 23:37
-
Eostre
- Bead Producer
Bericht
door Eostre » di 05 apr 2011 08:19
Meikje ik vind je roosringen erg leuk. Het is inderdaad weer eens wat anders.

-
moisame
- Bead Chatter
-
Contacteer:
Bericht
door moisame » di 05 apr 2011 09:32
Wat een schatjes!
Groetjes Anne