Black pearl
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Hoi,
ik had nog vershillende zwarte kralen over. Black Pearl: magie, dromen en mysterie
ik had nog vershillende zwarte kralen over. Black Pearl: magie, dromen en mysterie
gunadesign
-
Kralenbloempje1
- Bead Professional
Re: Black pearl
mooi hoor!!
Waar restjes wel niet goed voor zijn.
Gr. Jewel
Waar restjes wel niet goed voor zijn.
Gr. Jewel
Prachtig!
-
ellybudding
- Bead Hysteric
- Contacteer:
ziet er erg mooi uit!
groetjes
Elly
groetjes
Elly
Mooi om je restjes zo te kunnen verwerken. 
Erg mooi.
- estherwijma
- Bead Monster
- Ingedinge
- Bead Interested
- Contacteer:
Sjiek!!!!!!!!!!!!! Ik hou wel van die olie-achtige kralen! 
Hello Els,
Ik heb Flat Spiral Stich techniek gebruikt, maar kralen hadden niet hetzelfde maat en vorm. Het geeft een bijzonder effect.
Guna
Ik heb Flat Spiral Stich techniek gebruikt, maar kralen hadden niet hetzelfde maat en vorm. Het geeft een bijzonder effect.
Guna
gunadesign