Dank jullie wel voor de reacties.
Ook ik krijg zin in zon zee en strand als ik naar deze armband kijk.
De armband krijg ik zo vol door ongeveer 250 kraaltjes te rijgen aan een nylondraad. Ik laat het nylondraad nog op de rol zitten. De kraaltjes die ik heb gebruikt zijn parels van 6 mm. En chips. Nadat je alle kralen geregen hebt ga je beginnen met haken. Je haakt een kraal en dan drie lussen en weer een kraal. En zo haak je alle 250 kralen mee. Nadat je al de kralen gehaakt hebt knip je het draad los van de klos. Je hebt dan een lange sliert met gehaakte kralen en tussen alle kralen zitten drie lussen. Je neemt vervolgens een nieuw stuk nylon draad. En doet deze door een naald. Vervolgens ga je met de naald en draad door de 1e lus en sla je 1 lus over en rijg het draad door de 3e lus. Zo doe je dit bij alle lusjes. Nadat je heel de sliert heb gehad kan je alles dicht op elkaar trekken tot dat je de juiste lengte hebt en kan je deze afwerken met een slotje.
Ik heb over deze armband ongeveer 4 en een half uur gedaan. Maar dan heb je ook een erg leuke armband vind ik zelf. En ik ben alweer met de volgende bezig!
Ik hoop dat het begrijpelijk is, en mochten er nog vragen zijn dan hoor ik dit graag!
Groetjes Sabrina Jansen