Ik ben o zo blij, want mijn één na laatste toetsweek/tentamenweek dit jaar is ook alweer voorbij

Nog maar ééntje te gaan en dan de examens... brrrr.
Maar goed, in de toetsweek maak ik altijd extra veel sieraden, maar had nog niet eerder tijd gehad om ze te fotograferen.
De eerste is een simpel geregen ketting, met blauwe en zwarte facetkraaltjes voor bij een jurkje wat ik pas gekocht heb. Ik ben helemaal hartjesfan, dus onderaan zit een hanger met twee hartjes.

De tweede creatie is een volle bedelarmband. Die heb ik overigens niet helemaal in de toetsweek gemaakt, mijn broer was pas jarig en toen gingen wij daar gezellig met z'n allen heen, ik een ijsbak met kraaltjes, tangetjes e.d. gemaakt en toen heb ik deze armband gemaakt. Verder was de verjaardag heel gezellig

Het laatste armbandje wat ik wil laten zien ben ik toch wel trots op, weer een Dutch Spiral gecombineerd met grote kralen. Deze keer in het rood. De grote kraal in het midden zat in het pakket van flipjedbt, dus die heb ik daar ook in verwerkt. Het armbandje is gemaakt tijdens het voorbereiden voor mijn toets Duits... was kijk/luistertoets, heb ik al verteld poosje geleden, daarom ging ik zo'n duitse serie kijken. Voor de belangstellenden: Ik had hoger dan een 6,5 voor Duits, nomering is nog niet helemaal vastgesteld, maar ik ben er ontzettend blij mee, omdat ik een 4,7 stond.

Ik hoor graag reacties/tips/meningen.
Liefs Mirjam