06/01 Mn eerste knutsels!

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gesloten
Frida
Bead Believer
Berichten:273
Lid geworden op:vr 20 aug 2010 07:45
06/01 Mn eerste knutsels!

Bericht door Frida » do 06 jan 2011 10:36

Mijn eerste knutsels zijn niet zo heel spannend voor jullie denk ik :wink: ,maar ik ben er erg Happy mee! [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]

Ik begon met deze twee kettingen..paar kralen aan een veter geregen,en alles gewoon met een knoopje.. niks gedaan met de net gekochte 'enge tangetjes'..want geen idee wat ik daar mee moest :oops: 8)
Afbeelding

Afbeelding

Toen een armbandje[Kralen gekocht bij de kralenwinkel hier in Putten,Beadare ofzoiets,en omdat ik weer geen idee had wat ermee te doen..nog steeds liever niks met ingewikkelde sluitinkjes,tangetjes en andere moeilijke dingen :oops: ..maar weer gewoon aan een veter geregen [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img] ]

Afbeelding

Toen oorbellen..met metaaldraad van Xenos aan de haakjes gefrutseld..dat zie je ook op de foto als je goed kijkt :roll: :mrgreen:
Afbeelding

En last but not least: mn kerstoorbellen :P
Ik heel trots,want deze zijn WEL met ketteldingetjes[?] en een tangetje in elkaar geprutst! :banaan:
Afbeelding

Tot dusver zijn de kerstoorbellen het enige wat ik ook echt gedragen heb 8)
Maar de rest komt ook wel aan de beurt.
bla bla..

En wat ik tot nu toe aangeschaft heb:
Vooral van alles bij Xenos: veters,2 tangetjes,kralen,sluitinkjes,
En de boedha-kralen en vissenkralen enzo bij de kralenwinkel[Beadare ,Putten]

Zit wel lekker rond te kijken bij al die leuke webshops van de links op de forums,en ben er al heel hebberig van geworden [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img] ,dus als mn budget weer wat meewerkt..
Laatst gewijzigd door Frida op di 25 jan 2011 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.

sunny
Bead Reader
Berichten:10
Lid geworden op:zo 12 dec 2010 14:12

Re: 06/01 Mn eerste knutsels!

Bericht door sunny » do 06 jan 2011 10:47

op marktplaats kun je soms ook heel goedkoop leuke kralen en dergelijke scoren, je sieraden zien er wel grappig uit maar het is echt de moeite waard om eens wat verschillende technieken te proberen, misschien is een two by two met rocailles in verschillende maten, is niet moeilijk en het resultaat is echt onwijs leuk. succes

Gebruikersavatar
moisame
Bead Chatter
Berichten:3541
Lid geworden op:wo 02 sep 2009 21:30
Contacteer:

Re: 06/01 Mn eerste knutsels!

Bericht door moisame » do 06 jan 2011 12:03

Mooi hoor! vind je viskraal erg leuk!

Groetjes Anne :byebye

Gebruikersavatar
Estrid
Bead Producer
Berichten:1055
Lid geworden op:vr 17 jul 2009 13:42
Locatie:Elst Gld.

Re: 06/01 Mn eerste knutsels!

Bericht door Estrid » do 06 jan 2011 12:44

gewoon blijven proberen. De tangetjes "bijten" niet heb je al gemerkt bij je kerstoorbellen.

Hoe meer technieken je leert, hoe leuker het wordt. Ik heb altijd gedacht dat ik dat "gepruts" met kleine kraaltjes, rocailles, NOOIT zou doen, en nu vind ik dat eigenlijk het leukste wat er is :byebye

Frida
Bead Believer
Berichten:273
Lid geworden op:vr 20 aug 2010 07:45

Re: 06/01 Mn eerste knutsels!

Bericht door Frida » do 06 jan 2011 13:44

sunny schreef:het is echt de moeite waard om eens wat verschillende technieken te proberen, misschien is een two by two met rocailles in verschillende maten, is niet moeilijk en het resultaat is echt onwijs leuk. succes
Heb even binnen het forum gezocht op 'two by two', en dan kom je uit bij topics met schitterende armbanden! :(L) ,maarre...ze zien er juist heel ingewikkeld uit! met al die kleine frut-kraaltjes :o

Ik ga eerst wel ff een sleutelhanger proberen ofzo 8)

Frida
Bead Believer
Berichten:273
Lid geworden op:vr 20 aug 2010 07:45

Re: 06/01 Mn eerste knutsels!

Bericht door Frida » do 06 jan 2011 13:46

Estrid schreef:gewoon blijven proberen. De tangetjes "bijten" niet heb je al gemerkt bij je kerstoorbellen.

Hoe meer technieken je leert, hoe leuker het wordt. Ik heb altijd gedacht dat ik dat "gepruts" met kleine kraaltjes, rocailles, NOOIT zou doen, en nu vind ik dat eigenlijk het leukste wat er is :byebye
Ha..nou hopelijk zeg ik ooit ook zoiets..dat het leuk is om met die ukkige kraaltjes bezig te zijn.. :mrgreen:
Kan me er nog niet wat bij voorstellen,ha
Maar ik had eerder ook niet verwacht mezelf breiend aan te treffen,en ben nu best al een stukje met mn sjaal :banaan:

bebiezjoe
Bead Fan
Berichten:390
Lid geworden op:do 02 okt 2008 20:18

Re: 06/01 Mn eerste knutsels!

Bericht door bebiezjoe » do 06 jan 2011 16:48

Hoi Frida,

Ik denk dat ik bij je in de buurt woon :D , want bij die kralenwinkel kom ik ook soms. Daar tegenover zit een scrapwinkel waar ze ook nog wel wat kralen verkopen.
Verder is het in de buurt wel dun gezaaid, maar gelukkig hebben we internet.

gr. Bebiezjoe
Bea

sunny
Bead Reader
Berichten:10
Lid geworden op:zo 12 dec 2010 14:12

Re: 06/01 Mn eerste knutsels!

Bericht door sunny » do 06 jan 2011 18:26

Frida schreef:
sunny schreef:het is echt de moeite waard om eens wat verschillende technieken te proberen, misschien is een two by two met rocailles in verschillende maten, is niet moeilijk en het resultaat is echt onwijs leuk. succes
Heb even binnen het forum gezocht op 'two by two', en dan kom je uit bij topics met schitterende armbanden! :(L) ,maarre...ze zien er juist heel ingewikkeld uit! met al die kleine frut-kraaltjes :o

Ik ga eerst wel ff een sleutelhanger proberen ofzo 8)
two by two is echt heel simpel, wel veel werk maar niet moeilijk, ik ben ook pas begonnen met de rocailles maar heb al een mooi two by two gemaakt

Gebruikersavatar
beertje
Bead Professional
Berichten:1724
Lid geworden op:wo 09 jun 2010 12:30
Contacteer:

Re: 06/01 Mn eerste knutsels!

Bericht door beertje » do 06 jan 2011 18:37

sunny schreef:op marktplaats kun je soms ook heel goedkoop leuke kralen en dergelijke scoren, je sieraden zien er wel grappig uit maar het is echt de moeite waard om eens wat verschillende technieken te proberen, misschien is een two by two met rocailles in verschillende maten, is niet moeilijk en het resultaat is echt onwijs leuk. succes
ik denk dat een two bij two armband nog te ingewikelt is ik denk dat je beter eerst met grote kralen kan werken heb ik ook gedaan .dan leer je langzaam de technieken een beetje .en kan je steeds verder. ik ben ook nog maar een1/2 jaar bezig .en als ik zie wat ik allemaal gemaakt heb. en ga steeds moeilijker en mooiere dingen maken .is heel erg leuk maar erzijn echt nog dingen die mij ook temoeilijk lijken. maar ik kom steeds verder en ooit zal ik dat ook maken denk ik dan .

Gebruikersavatar
ladylisa1991
Bead Dreamer
Berichten:640
Lid geworden op:do 04 mar 2010 20:59

Re: 06/01 Mn eerste knutsels!

Bericht door ladylisa1991 » do 06 jan 2011 18:57

beertje schreef:
sunny schreef:op marktplaats kun je soms ook heel goedkoop leuke kralen en dergelijke scoren, je sieraden zien er wel grappig uit maar het is echt de moeite waard om eens wat verschillende technieken te proberen, misschien is een two by two met rocailles in verschillende maten, is niet moeilijk en het resultaat is echt onwijs leuk. succes
ik denk dat een two bij two armband nog te ingewikelt is ik denk dat je beter eerst met grote kralen kan werken heb ik ook gedaan .dan leer je langzaam de technieken een beetje .en kan je steeds verder. ik ben ook nog maar een1/2 jaar bezig .en als ik zie wat ik allemaal gemaakt heb. en ga steeds moeilijker en mooiere dingen maken .is heel erg leuk maar erzijn echt nog dingen die mij ook temoeilijk lijken. maar ik kom steeds verder en ooit zal ik dat ook maken denk ik dan .
Dat heb ik dus ook, als ik terug kijk.
In het begin lekker simpele dingen en steeds moeilijkere dingen gaan uitproberen en al.. niet altijd mooi resultaat maar het gaat steeds beter ;) bij mij vooral met de rocailles! hahaha eerst wist ik niet hoe en wat, maar nu! Nu kan ik er al toch redelijk wat mee :)

Groetjes & veel kraalplezier!
"Live your dreams, like no other"

Nightvamp
Bead Interested
Berichten:196
Lid geworden op:zo 23 jul 2006 11:00
Contacteer:

Re: 06/01 Mn eerste knutsels!

Bericht door Nightvamp » do 06 jan 2011 18:59

Ik vind ze al leuk hoor!

Gebruikersavatar
Czechglaskralen
Bead Lover
Berichten:489
Lid geworden op:za 21 mar 2009 13:41
Contacteer:

Re: 06/01 Mn eerste knutsels!

Bericht door Czechglaskralen » do 06 jan 2011 23:11

Ze zijn leuk hoor!!
Diana

ellybudding
Bead Hysteric
Berichten:3136
Lid geworden op:wo 29 okt 2008 14:14
Contacteer:

Re: 06/01 Mn eerste knutsels!

Bericht door ellybudding » vr 07 jan 2011 19:38

gewoon blijven doorgaan!
Inderdaad de tangetjes bijten niet (alhoewel het bij mij nog weleens voorkomt dat er een velletje tussen zit.. :cry: )

succes en op naar de volgende lading creaties!

groetjes
Elly

Gebruikersavatar
Eveline66
Bead Dreamer
Berichten:523
Lid geworden op:za 08 jan 2011 20:08
Locatie:Helmond
Contacteer:

Re: 06/01 Mn eerste knutsels!

Bericht door Eveline66 » za 08 jan 2011 22:37

Hee Frida,
Is toch een leuk begin, mooi gemaakt zeker de kerstoorbellen. Ik ben dus ook pas begonnen (dank voor je reactie op mijn creaties) en heb mijn spulletjes aangeschaft via MP, scheelt een boel hoor als je een pakket koopt van iemand die stopt met haar hobby. Succes en ben benieuwd naar je vorderingen.
Liefs van Eveline :flowerysmile:

Gebruikersavatar
rorsach
Bead Dreamer
Berichten:538
Lid geworden op:za 25 sep 2010 21:42

Re: 06/01 Mn eerste knutsels!

Bericht door rorsach » di 11 jan 2011 20:39

Die derde ketting is echt heel leuk :D

Gesloten