21-11 Giethars armband met ballerinas & Roodkapje ketting

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gebruikersavatar
Amie
Bead Producer
Berichten:1240
Lid geworden op:di 03 feb 2009 13:33
Locatie:Lent
Contacteer:
Re: 21-11 Giethars armband met ballerinas & Roodkapje ketting

Bericht door Amie » ma 22 nov 2010 17:48

Prachtig gewoon
Groetjes Amie

Gebruikersavatar
Elan Design
Bead Interested
Berichten:113
Lid geworden op:vr 05 nov 2010 17:37
Contacteer:

Re: 21-11 Giethars armband met ballerinas & Roodkapje ketting

Bericht door Elan Design » ma 22 nov 2010 22:26

Ik raak nooit uitgekeken bij jouw armbanden, vind ze zo "romantisch"

Gebruikersavatar
trutdelamode
Bead Believer
Berichten:232
Lid geworden op:di 11 nov 2008 20:07
Contacteer:

Re: 21-11 Giethars armband met ballerinas & Roodkapje ketting

Bericht door trutdelamode » di 23 nov 2010 16:16

Weer bedankt voor de lieve berichtjes, vind ze zo leuk :D
Kikkertje schreef:Deze is ook weer mooi!

Ik ben het wel met je eens dat je niet iedereen maar al je leveranciers doorgeeft. Dat zijn vragen die toch wel veel gesteld worden (en dan bedoel ik niet persé via dit forum :wink:). Ik heb zelf ook heel veel uurtjes achter de computer doorgebracht om allerlei dingen uit te zoeken, je wil toch graag wat bijzonders aanbieden.
Yup, precies :D En ook het uit moeten proberen aangezien sommige dingen nergens te vinden zijn, kost ook een hoop tijd en soms geld. Voelt nogal lullig als ik alles moet uitproberen en de materialen ervoor moet betalen en dan leuk alles daarna moet doorgeven aan wie er ook maar interesse in heeft........ga ik niet doen aangezien ik toch mijn collegegeld deels met de sieraden-verkoop betaal en dus zo lang mogelijk lekker apart wil blijven.

Ik krijg regelmatig berichtjes met vragen over waar ik giethars/hangertjes/plaatjes/etc etc vandaan haal, maar meer dan een 'wil je dat ik bij de volgende bestelling wat voor je meebestel' stuur ik vaak niet (hint voor iedereen die van plan was me te mailen :P )

Gebruikersavatar
sam
Bead Fanatic
Berichten:1925
Lid geworden op:za 24 sep 2005 18:45
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Re: 21-11 Giethars armband met ballerinas & Roodkapje ketting

Bericht door sam » di 23 nov 2010 17:02

Je hebt groot gelijk hoor. Krijg de vragen ook regelmatig. Het is niet leuk als jij iets aparts begint, wat iedereen dan over gaat nemen. Dat blijft ontzettend jammer, van je moeite en van je aparte spulletjes.
In het begin gaf ik inderdaad ook altijd netjes antwoord. Soms krijg je dan heel nare reacties terug. Hoe mensen dat durven?

De Sierkip
Bead Chatter
Berichten:3860
Lid geworden op:ma 01 sep 2008 14:08

Re: 21-11 Giethars armband met ballerinas & Roodkapje ketting

Bericht door De Sierkip » di 23 nov 2010 21:44

Mooi allebei, maar vooral die bierdop, nog nooit zo'n mooie bierdop gezien!!! :(L)

Gebruikersavatar
trutdelamode
Bead Believer
Berichten:232
Lid geworden op:di 11 nov 2008 20:07
Contacteer:

Re: 21-11 Giethars armband met ballerinas & Roodkapje ketting

Bericht door trutdelamode » do 02 dec 2010 17:57

sam schreef:Je hebt groot gelijk hoor. Krijg de vragen ook regelmatig. Het is niet leuk als jij iets aparts begint, wat iedereen dan over gaat nemen. Dat blijft ontzettend jammer, van je moeite en van je aparte spulletjes.
In het begin gaf ik inderdaad ook altijd netjes antwoord. Soms krijg je dan heel nare reacties terug. Hoe mensen dat durven?
Beetje laat, maar helemaal mee eens. Ik koop regelmatig bedels en kralen online, maar ook bij een winkeltje dat ik ken dat alles maar 1 keer inkoopt. Hierdoor hebben ze vaak grote hoeveelheden standaard kralen, maar ook kleine hoeveelheden van hele aparte bedels en kralen. Ik heb dus nooit zin om die winkel door te geven omdat ik niet wil dat iemand alle leuke dingen voor mijn neus weghaalt :D En hetzelfde met m'n afbeeldingen, ik heb geen probleem met toegeven dat ik ze over het algemeen uit pakjes anzichtkaarten knip (de voorbeeldplaatjes zijn vaak perfect), maar ik ga echt niet het adres doorgeven van de winkel waar ik ze koop. Kostte mij allemaal redelijk wat tijd om die winkels te vinden (net als de fotolijstjes) en heb grenzen wat betreft helpen.

En mensen kunnen inderdaad erg bot reageren, geen idee waarom ze denken het recht te hebben om te eisen dat ik alles doorgeef, maar ik krijg dus ook af en toe hele nare emailtjes.
Ik blokkeer daarna gewoon lekker de IP's als ik die weet en gooi de emails in mijn spamfilter.
De Sierkip schreef:Mooi allebei, maar vooral die bierdop, nog nooit zo'n mooie bierdop gezien!!! :(L)
Haha, thx :D Toch leuk om van iets waar ik helemaal niks mee heb (heb een hekel aan bier) iets moois te maken.

cynneke
Bead Discoverer
Berichten:39
Lid geworden op:ma 18 apr 2011 11:25

Re: 21-11 Giethars armband met ballerinas & Roodkapje ketting

Bericht door cynneke » wo 07 nov 2012 12:02

trutdelamode schreef:Bedankt voor alle hele lieve berichtjes :D

Als iemand nog ideetjes heeft voor plaatjes, laat me dat dan even weten dan kan ik volgende keer dat ik ga shoppen kijken of ik iets kan vinden...........is misschien wel leuk eens iets anders te maken dan Flower Fairies, Alice in Wonderland of sprookjes :D

ik vind toch dat je ze zelf moet zoeken ook dan, als je het half de fun vind :D Enjoy!
leuke hangers btw :)

Gesloten