parel ketting 14/7
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Laatst gewijzigd door beertje op wo 14 jul 2010 11:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: parel ketting
leuke creatie! Wil je alleen wel alsjeblieft even forum regels lezen, wat bovenaan de pagina steeds te zien is hier? Daar staat oa dat je het moet uploaden via upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; en dat de datum in de topictitel vermeld moet zijn. Alvast bedankt!
Heel erg mooi!
Groetjes Anne
Groetjes Anne
sorry ik heb niet goed gekeken naar de regels en dit werkt gewoon makkelijker zo tezien zal ik voortaan doenSandra schreef:leuke creatie! Wil je alleen wel alsjeblieft even forum regels lezen, wat bovenaan de pagina steeds te zien is hier? Daar staat oa dat je het moet uploaden via upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; en dat de datum in de topictitel vermeld moet zijn. Alvast bedankt!
-
devlinrijling
- Bead Discoverer
- Contacteer:
Re: parel ketting 14/7
Erg mooi
wil ook zoiets maken voor volgend jaar 15 juli als ik ga trouwen eerst me jurk uitzoeken en dan leuke sieraden als dit erbij maken 
- Czechglaskralen
- Bead Lover
- Contacteer:
Mooie parelketting, net iets anders door de grote kraal in het midden!!
Diana
Een lievie
- naturalbeads
- Bead Fan
Gaaf!!!!!!! En idd deze zal niet misstaan als bruidssieraad. 
-
Kralenbloempje1
- Bead Professional
gaaf.
normaal vind ik parelkettingen altijd 'saai' (niet helemaal het goede woord, maar ik vind ze altijd zo gewoontjes, begrijpt iemand wat ik bedoel
)
Maar deze is gewoon net even anders, en dat maakt het heel erg mooi!
normaal vind ik parelkettingen altijd 'saai' (niet helemaal het goede woord, maar ik vind ze altijd zo gewoontjes, begrijpt iemand wat ik bedoel
Maar deze is gewoon net even anders, en dat maakt het heel erg mooi!
When life gives you cold feet, put on some socks
-
De Sierkip
- Bead Chatter
Mooi, vooral door de mix van stijlen!!