Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Het is een poosje geleden dat ik hier aktief geweest ben, maar heb ondertussen met de kralen niet stilgezeten hoor (zou niet weten hoe ) en zal maar weer eens wat laten zien..
Het zijn wel twee totaal verschillende kettingen, de enige overeenkomst is de kleur 'Raspberry-lined' van Miyuki die in beide kettingen verwerkt zit.
************************************ Groetjes, Maddy
Hee die Maddy, leuk om weer wat werkjes van je te zien. De eerste vind ik heel erg mooi, de 2e iets minder (dat ligt echt aan mijn persoonlijke smaak).
Ben je weer een boekie aan het maken dat je wel druk bent met de kralen maar niet met ons
Dankjulliewel voor de leuke reacties!
Mijn eigen voorkeur wat dragen betreft gaat trouwens ook uit naar de eerste, die is gewoon wat robuuster. De tweede is een patroon wat al heel lang op mijn to-do lijstje stond om eens te maken, ik vind dat 'kantachtige' altijd erg mooi om te zien heb daar toch wel een zwak voor, maar het moet qua dragen wel bij je passen.
************************************ Groetjes, Maddy