02/10 Zo'n leuke opdracht!

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gebruikersavatar
Kikkertje
Bead Hysteric
Berichten:3130
Lid geworden op:za 03 mei 2008 16:30
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:
Re: 02/10 Zo'n leuke opdracht!

Bericht door Kikkertje » ma 05 okt 2009 16:35

Die kunststof facetjes van Sandra zijn echt heel mooi. Ik heb ze in alle kleuren van de regenboog. En ze heeft nu zelfs nog meer kleurtjes :banaan:
Groetjes, Marjan

Gebruikersavatar
Kaloni
Bead Interested
Berichten:182
Lid geworden op:zo 17 aug 2008 16:03
Locatie:Tilburg

Re: 02/10 Zo'n leuke opdracht!

Bericht door Kaloni » wo 07 okt 2009 13:36

GE-WEL-DIG: helemaal 'da bomb' die paarse ketting! :banaan:
krijg weer helemaal zin in kralen als ik al jullie mooie werk zie :applaus:
Groetjes,
Karin

kwebbel83
Bead Discoverer
Berichten:25
Lid geworden op:wo 01 jul 2009 14:17
Locatie:Arnhem
Contacteer:

Re: 02/10 Zo'n leuke opdracht!

Bericht door kwebbel83 » wo 07 okt 2009 14:24

Wat een prachtige sieraden. Ik ben persoonlijk helemaal verkocht aan de paarse. Gewoon geweldig. En wat een leuke opdracht. Hopelijk mogen er nog veel van deze opdrachten volgen.

Ik snap wel hoe je dat gedaan hebt met nietstiften, maar ik ben zeer benieuwd wat je bedoeld met geregen. Zou je mij dit uit kunnen leggen, of iemand anders misschien nog tips hiervoor??

Ga vooral zo door met deze meesterwerken.

Gr. Renate

Gebruikersavatar
Sylvi@
Bead Intelligent
Berichten:1479
Lid geworden op:wo 09 jul 2008 15:20
Locatie:Friesland
Contacteer:

Re: 02/10 Zo'n leuke opdracht!

Bericht door Sylvi@ » wo 07 okt 2009 15:29

kwebbel83 schreef:Wat een prachtige sieraden. Ik ben persoonlijk helemaal verkocht aan de paarse. Gewoon geweldig. En wat een leuke opdracht. Hopelijk mogen er nog veel van deze opdrachten volgen.

Ik snap wel hoe je dat gedaan hebt met nietstiften, maar ik ben zeer benieuwd wat je bedoeld met geregen. Zou je mij dit uit kunnen leggen, of iemand anders misschien nog tips hiervoor??

Ga vooral zo door met deze meesterwerken.

Gr. Renate
Dank je wel voor je positieve reactie!
Ik heb metaaldraad door de oogjes van de nietstiften geregen. Net als kralen zeg maar...Waar je goed op moet letten is dat je de oogjes heel goed sluit....
Groetjes Sylvia :byebye

Fia
Bead Discoverer
Berichten:28
Lid geworden op:do 16 apr 2009 16:34
Contacteer:

Re: 02/10 Zo'n leuke opdracht!

Bericht door Fia » wo 07 okt 2009 17:55

De zwarte is ontzettend mooi... is ook wel leuk om te zien wat er zoal gemaakt kan worden met dezefde kralen.... die kralen met apestaartje heb ik ook liggen....

De paarse vind ik ook een ontzettend leuk idee. Alleen zou ik het dan toch weer combineren met grote andere kralen en dan zo'n stukje in het midden. Een leuke manier om toch van mijn plastic kralen af te komen.. dus ook die ga ik proberen...

Ontzettend creatief allemaal... leuk om te zien!

Groetjes
Fia

Gesloten